  • Data: 2016-02-06 16:03:30
    Temat: Re: Szukam: ustroj pomiarowy 4-20 mA, 270 stopni
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 11:46:39 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:
    > No, pewnie tak, bo sam szukałem w necie takich mierników i posucha, albo
    > jakieś dziwactwa. A ja tylko chcę sobie amperomierz i woltomierz do
    > zasilacza... To już idę szukać tramwaju, nie dojedzie cały do pętli... :)
    > Albo jakiś "kredens", taksiarz wyda mi resztę obrotomierzem :)
    Obecnie rynek mierników panelowych i wskazówkych ustrojów pomiarowych
    jest zupełnie abstrakcyjny - albo jakieś maleństwa po lokalnych sklepach
    elektroniką, albo oferty edukacyjne za ogromny pieniądz (widziałem ostatnio
    np. częstościomierz języczkowy (tak, w XXI wieku) za około 300 PLN
    cry też "zestaw edukacyjny woltomierz szkolny" czyli woltomierz analogowy
    i 2 bananowe wtyczki za stówę - wiadomo, szkoła zapłaci), albo 'przemysłowe"
    po 150 PLN sztuka. Już lepiej kupić za 15-20 PLN na allegro jakiś panelowy miernik
    cyfrowy z Chin z podróbką ICL 7107 w środku;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski