  • 11. Data: 2007-10-16 10:20:53
    Temat: Re: TKTelekom
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Tomasz Paszkowski pisze:
    > Ma nową strone, i nawet robi wrażenie. Czyżby nowa era w TKT nadchodziła ?

    Tia... żeby jeszcze mentalność dyrektorów/managerów się zmieniła :/
    Żeby położyć kabelek do peeringu między dwoma klientami w ich sali operatorów
    obcych wymuszają zwiększenie przepustowości na ich łączu.
    Planują modernizację i otwarcie mówią.... Pańska firma nie jest priorytetowa
    (dzierżawa włókna od 15 czy 17 lat).
    Takie przykłady można mnożyć :/

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 12. Data: 2007-10-16 12:11:21
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 21:17:43 +0000, Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Ma nową strone, i nawet robi wrażenie. Czyżby nowa era w TKT nadchodziła
    > ?

    Strona w mambo zrobiona przez firmę, dla której nie można ustalić storny
    www, bo na vermedia.pl jest przekierowanie na ciekawemiejsca.pl i tai chi
    w Bydgoszczy - hmmm za bardzo to profesjonalnie to nie wygląda ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2007-10-16 12:17:34
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > zakładam że brak w/w jest wynikiem braku ludzi którzy by to zorganizowali
    > (pojechali na zmywak) tak więc chętnie w zamian za atrakcyjną dla mnie
    > forme wynagrodzenia zaoferuje swój czas oraz znajomość lokalnego rynku w
    > rozwój infrastruktury w/w operatora, a ponieważ wierze w wartość
    > TkTelekom-u to wynagrodzenie w udziałach tej firmy byłoby dla mnie równie
    > atrakcyjne

    no tak, i przedstawisz odpowiedni biznes plan wg którego inwestycja zwróci
    się poniżej 10 lat, uwzględniając koszty utrzymania itd...
    To może i jest komuna, ale nie pracują tam idioci, nie będą budowali czegoś
    co im się nie będzie opłacać.
    A obecną sieć światłowodową budowali nie pod kogoś, a przy okazji tylko
    dlatego
    ze koszty budowy szkła przy okazji generalnego remontu torów były żadne a że
    miedź
    na długich dystansach kwiczała to mogli to zrobić.

    Marcin

  • 14. Data: 2007-10-16 12:36:03
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 16 Oct 2007 08:17:34 -0400, Marcin Kuczera wrote:

    > no tak, i przedstawisz odpowiedni biznes plan wg którego inwestycja zwróci
    > si? poni?ej 10 lat, uwzgl?dniaj?c koszty utrzymania itd...

    myślisz po urynaneciarsku, są fundusze z których korzysta TPSA
    pakując grube miliony w wiochy tyko po to żeby sprzedać 3 neostrady za
    28zł brutto, czemu nie robią tego kolejarze ?

    > To mo?e i jest komuna, ale nie pracuj? tam idioci, nie b?d? budowali
    > czego? co im si? nie b?dzie op?acaae.

    chciałbym abyś miał racje, ale obawiam się że nie masz

    > A obecn? sieae ?wiat?owodow? budowali nie pod kogo?, a przy okazji tylko
    > dlatego
    > ze koszty budowy szk?a przy okazji generalnego remontu torów by?y ?adne
    > a ?e miedOE
    > na d?ugich dystansach kwicza?a to mogli to zrobiae.

    i to jest właśnie błąd, nie raz już było na grupach że posiadanie
    światłowodów powoduje że klienci sami przychodzą

    --
    futszaK
    0601061867

  • 15. Data: 2007-10-16 13:01:22
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > myślisz po urynaneciarsku, są fundusze z których korzysta TPSA
    > pakując grube miliony w wiochy tyko po to żeby sprzedać 3 neostrady za
    > 28zł brutto, czemu nie robią tego kolejarze ?

    hmm, może nie są w stanie mentalnie tego łyknąć. Komuna ma to do siebie,
    ze o 14:50 już wszyscy stoją na przystanku czekając na autobus.
    Innymi słowy - skoro nikt osobiście nic z tego tam nie ma (premie czy cóś)
    to palcem nie kiwnie.

    > i to jest właśnie błąd, nie raz już było na grupach że posiadanie
    > światłowodów powoduje że klienci sami przychodzą

    i tak i nie, zależy gdzie i zależy jak się reklamujesz.

    Marcin

  • 16. Data: 2007-10-16 13:04:39
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Marcin Kuczera pisze:

> [...]
    > ze o 14:50 już wszyscy stoją na przystanku czekając na autobus.
    > Innymi słowy - skoro nikt osobiście nic z tego tam nie ma (premie czy cóś)

    rok 2003 tkt w gdyni, wpadam o 14.30 podpisac aneks na 2Mbity (ktorych
    mi przez dwa miesiace nie zrobili). 'w sama pore pan przyszedl bo juz
    wychodzimy'. do tego nie ma pradu i jest zimno bo im wylaczyli.

  • 17. Data: 2007-10-16 13:12:34
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "K" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w
    wiadomości news:ff2ct6$2qd1$1@news2.ipartners.pl...
    > rok 2003 tkt w gdyni, wpadam o 14.30 podpisac aneks na 2Mbity (ktorych mi
    > przez dwa miesiace nie zrobili). 'w sama pore pan przyszedl bo juz
    > wychodzimy'. do tego nie ma pradu i jest zimno bo im wylaczyli.

    Z tego co mi wiadomo w ciagu 3 miesiecy sporo sie zmienilo w TKT, nie tylko
    mowie o urzadzeniach ale rowniez o kadrze, jeszcze rok temu bylo tak jak
    niektorzy tu pisza - proponuje sprawdzic TKT teraz i napisac :) to nic nie
    kosztuje :) a mozna sie zdziwic :)
    Pozdro!

    TaKeN

  • 18. Data: 2007-10-16 13:13:47
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 16 Oct 2007 09:01:22 -0400, Marcin Kuczera wrote:

    > hmm, mo?e nie s? w stanie mentalnie tego ?ykn?ae. Komuna ma to do siebie,
    > ze o 14:50 ju? wszyscy stoj? na przystanku czekaj?c na autobus.
    > Innymi s?owy - skoro nikt osobi?cie nic z tego tam nie ma (premie czy có?)
    > to palcem nie kiwnie.

    uwierz że mi tez było to ciężko przełknąć, ale skoro są pieniądze które
    można dostać w zamian za pochodzenie odrobine wokół nich to czemu tego nie
    zrobić ?

    a jeśli chodzi o o mnie to ja mogę przychodzić do roboty kiedy jest
    robota, przyzwyczaiłem się do nienormowanego czasu pracy oraz do zarobków
    proporcjonalnych do zarobków firmy

    > i tak i nie, zale?y gdzie i zale?y jak si? reklamujesz.

    dobry towar reklamy nie potrzebuje, myślisz dlaczego tak upierdliwie
    reklamują neostrade ?

  • 19. Data: 2007-10-16 13:19:33
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:ff29p9$hn3$3@news.dialog.net.pl...

    > Strona w mambo zrobiona przez firmę, dla której nie można ustalić storny
    > www, bo na vermedia.pl jest przekierowanie na ciekawemiejsca.pl i tai chi
    > w Bydgoszczy - hmmm za bardzo to profesjonalnie to nie wygląda ;)

    Ciekawe ja wchodzac na http://www.tktelekom.pl klikajac na dole widze ze
    strona zostala zrobiona przez firme "Studio Belart" www.belart.pl skad Ty
    wytrzasnales vermedia.pl ?

    TaKeN

  • 20. Data: 2007-10-16 13:28:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 16 Oct 2007 15:12:34 +0200, TaKeN TaKeNoWsKi wrote:

> [...]
    > niektorzy tu pisza - proponuje sprawdzic TKT teraz i napisac :) to nic nie

    http://www.tktelekom.pl/files/2/mapa4.gif

    mniammm :)

    czyżby pisać CVke do nich bo widze ze znowu planują światłowody :>