  • 41. Data: 2007-10-17 16:47:43
    Temat: Re: TKTelekom
    Od: "Teodor" <l...@g...pl>

    > Nistety juz nie dziala :-) w sumie procz plikow PDF z wzorami umow nic
    > ciekawego tam nie bylo :)
    > TaKeN
    Administratorzy z TKT też czytają grupę
    --
    Teodor

  • 42. Data: 2007-10-17 18:54:46
    Od: Dariusz Sznajder <d...@s...org>

    Dnia 15.10.2007 Tomasz Paszkowski <s...@g...com> napisał/a:
    > Ma nową strone, i nawet robi wrażenie.
    > Czyżby nowa era w TKT nadchodziła ?
    Tak sobie patrzę na ofertę cenową (z dzisiaj).
    I tak sobie myślę, że odpowiedź brzmi: nie.
    A już na 100%: nie tutaj.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ6-RIPE

  • 43. Data: 2007-10-18 08:11:16
    Od: RaVaeL <p...@g...com>

    On 17 Pa , 20:54, Dariusz Sznajder <d...@s...org> wrote:
    > Dnia 15.10.2007 Tomasz Paszkowski <s...@g...com> napisa /a:> Ma now strone, i
    nawet robi wra enie.

    > Tak sobie patrz na ofert cenow (z dzisiaj).
    > I tak sobie my l , e odpowied brzmi: nie.
    > A ju na 100%: nie tutaj.
    >
    > --
    > Dariusz Sznajder
    > DSZ6-RIPE

    Dok adnie. Crowley proponuje cze o 60 % ta sze. Poza tym od 5
    miesiecy czekam na to aby zostac Partnerem Voipa. I to jest ta nowa
    era tkt? Nie rozsmieszajcie mnie..

  • 44. Data: 2007-10-18 11:34:21
    Od: none <n...@n...pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi wrote:
    > Użytkownik "K" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w
    > wiadomości news:ff2ct6$2qd1$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > Z tego co mi wiadomo w ciagu 3 miesiecy sporo sie zmienilo w TKT, nie tylko

    SPORO to znaczy ze 30 % kadry wymienili, czy 3 %?

  • 45. Data: 2007-10-18 18:54:21
    Od: Bartek Duda <b...@t...zsel.lublin.pl>

    RaVaeL <p...@g...com> wrote:

    > Dok adnie. Crowley proponuje cze o 60 % ta sze. Poza tym od 5
    > miesiecy czekam na to aby zostac Partnerem Voipa. I to jest ta nowa
    > era tkt? Nie rozsmieszajcie mnie..

    To co CDP proponuje to jedno. To czego nie potrafi zrobic to drugie, o czym
    mozna ksiazke napisac.

    --
    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sie? Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 46. Data: 2007-10-19 07:57:20
    Od: RaVaeL <p...@g...com>

    > To co CDP proponuje to jedno. To czego nie potrafi zrobic to drugie, o czym
    > mozna ksiazke napisac.

    Mozesz rozwinac swoja wypowiedz? Jakie dokladnie masz zarzuty wobec
    CDP ?

  • 47. Data: 2007-10-19 18:35:27
    Od: Bartek Duda <b...@t...zsel.lublin.pl>

    RaVaeL <p...@g...com> wrote:

    > Mozesz rozwinac swoja wypowiedz? Jakie dokladnie masz zarzuty wobec
    > CDP ?

    Chocby to ze dwukrotnie dali ciala z przenoszeniem radiolinii (zajelo im to
    49 dni od zgloszenia, przy masie klopotow, kretactwa i braku
    profesjonalizmu - nie potrafili zebrac porzadnej dokumentacji, zapewniajac
    ze jutro juz wszystko bedzie ok, a nastepnego dnia mowiac ze sa klopoty).

    Pozdrawiam,
    --
    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Siec Komputerowa :