  • Data: 2019-11-28 11:47:37
    Temat: Re: TN-C / TN-C-S i "bolec"
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-28 o 11:34, Queequeg pisze:

    > Z drugiej strony tak jak mówię, w łazience nie mam nic, co potrzebuje
    > uziemienia (nic, co ma wtyczkę z miejscem na PE), więc ten uziom jest mi
    > tam na plaster. Tylko po to, żeby zadowolić przepis. Pralkę mam w kuchni
    > i w sumie chyba tylko do pralki możnaby kupić sobie taką przenośną
    > różnicówkę.

    https://allegro.pl/oferta/wylacznik-roznicowopradowy
    -na-kabel-3600w-16a-ip55-7460252008

    Po tym jak na swojej budowie kolega zobaczył pomarańczowe, przedłużacze
    w kałużach, zainstalował budowlańcom coś takiego na głównym kablu
    zasilającym ich pracę.
    Bardzo prosty "weryfikator" jakości izolacji, połowa ich "okablowania"
    była do wymiany i jedna wiertarka. Ile było krzyku, ze nie mogą
    pracować, że ten kabel to jest dobry, tylko musi wyschnąć...
    Nie potrafili zrozumieć, że to dla ich bezpieczeństwa.

    Nie widzę nic na przeszkodzie zasilić newralgiczne urządzenia domowe z
    przedłużacza podrasowanego takim urządzeniem.

    --
    viktorius