  • Data: 2019-08-29 13:58:35
    Temat: Re: TO-220 bez radiatora, ale w obudowie
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Ale czy nie ma foliowych ma 500V, o wiekszej pojemnosci ?

    Jak szukałem, to nie było, a składanie baterii 500uF/450V z elementów na
    1kV jakoś mi się nie uśmiechało.

    > P.S. Foliowe tez sie czasem uszkadzaja.

    Tak, czasem. "Useful life time: > 100 000 h at UNDC and 70 °C"
    Milion godzin przy deratingu do 2/3 UN(ominal)DC. Biorę to na klatę.

    > Technologia poszla do przodu :-)

    I zacznijmy z tego korzystać.

    > A jakie napiecie wyjsciowe/docelowe ?

    +/-15V. Problemem jest jednak napięcie wejściowe. Układ powinien
    pracować poprawnie przy podłączeniu jedno-, dwu- i trójfazowym. A trzy
    fazy to 560V po wyprostowaniu. Prościej było więc od razu przyjąć
    V_BUS znacznie wyżej niż maksymalne napięcie wejściowe i resztę
    projektu wyprowadzić stamtąd. Inne benefity to bardzo pożądany efekt
    uboczny.

    Pozdrawiam, Piotr