eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia[TP->Netia & sąd w Lublinie] Czy nie dałoby się przenieść numerów? › Re: [TP->Netia & sąd w Lublinie] Czy nie dałoby się przenieść numerów?
    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: [TP->Netia & sąd w Lublinie] Czy nie dałoby się przenieść numerów?
    Date: Fri, 30 Dec 2011 01:00:52 +0100

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Osoba pisząca warunki przetargu o przenoszeniu numerów nie słyszała.

    Znalazłem SIWZ

    http://lublin.so.gov.pl/zp/33-2-197.pdf

    Fragmenty z tekstu

    [...]

    Zatwierdził:
    Dyrektor
    Sądu Okręgowego w Lublinie
    Halina Skikiewicz
    27 października 2011r.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    DATA

    [...]

    ROZDZIAŁ I Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telekomunikacji
    stacjonarnej na potrzeby Sądu
    Okręgowego w Lublinie przez cały okres trwania umowy.

    Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia świadczony był zgodnie
    z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 16
    lipca 2004 r. Prawo
    telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 poz.1800 z późn. zm.).

    Świadczone w ramach umowy usługi telekomunikacyjne będą obejmowały:
    1) połączenia lokalne i strefowe;
    2) połączenia bezpośrednie ze wskazanymi jednostkami;
    3) połączenia międzystrefowe;
    4) połączenia do sieci komórkowych;
    5) połączenia międzynarodowe;
    6) połączenia na bezpłatne linie 0800;
    7) połączenia na ulgowe linie 0801;
    ^^^^^^^^^^^^ zero wiecznie żywe :-)

    8) połączenia na skrócone numery alarmowe do służb powołanych
    ustawowo do niesienia pomocy, służb miejskich, służb informacyjno
    - interwencyjnych administracji państwowej
    posiadających numery skrócone np. 112, 999, 998, 997, 995, 994, 992,
    991, 987, 986, 985, 984;
    9) bezpłatne połączenia na numery skrócone (trzycyfrowe) ze wszystkimi
    lokalizacjami sądu
    10) połączenia do biura numerów;
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Nie widzę nigdzie możliwości połączenia z nrami AUS.

    11) usługi faksowe
    12) bezpłatne zablokowanie możliwości uzyskania połączeń
    rozpoczynających się od 020, 030, 040
    ^^^^^^^^^
    trzysetki i czterysetki też się dobrze 3majom :-)

    i 070 - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem;
    13) płaski plan taryfowy tj. bez okresów taryfikacyjnych ze względu na
    porę dnia oraz dni tygodnia;
    14) prezentację numerów abonentów zewnętrznych w ruchu przychodzącym o
    ile numer taki nie został zastrzeżony;
    15) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych
    bez opłat za inicjacje połączenia (dotyczy połączeń lokalnych,
    międzystrefowych, do sieci komórkowych,
    międzynarodowych);
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Nie ma mowy o taktowaniu 801

    16) świadczenie usługi z zastosowaniem środków technicznych
    gwarantujących bezpieczeństwo przekazu informacji;
    17) wsparcie w osobie opiekuna

    Uruchomienie 1 szt. łączy podstawowych ISDN PRA 30B+D z grupą 300
    numerów DDI w lokalizacji:
    Lublin, 20076, ul. Krakowskie Przedmieście 43;
    Uruchomienie 4 szt. łączy zapasowych ISDN BRA 2B+D w lokalizacji:
    Lublin, 20076, ul. Krakowskie Przedmieście 43;
    Uruchomienie 1 szt. łącza podstawowego ISDN PRA 30B+D z grupą 50 numerów
    DDI w lokalizacji:
    Lublin, 20076, ul. Krakowskie Przedmieście 47;
    Uruchomienie 2 szt. łączy zapasowych ISDN BRA 2B+D w lokalizacji:
    Lublin, 20076, ul. Krakowskie Przedmieście 47;
    Uruchomienie 1 szt. łącza podstawowego ISDN PRA 30B+D z grupą 100
    numerów DDI w lokalizacji:
    Lublin, 20003, Plac Czechowicza 1;
    Uruchomienie 2 szt. łączy zapasowych ISDN BRA 2B+D w lokalizacji:

    To wszystko miały być ISDNy. Czy z tego co napisali J.F, i dremka (a co
    nie bardzo zrozumiałem :() wynika niemożność przeniesienia nrów ISDNowych?

    No a zmiana numerów w zasadzie była wręcz przewidziana :-)

    18. Wykonawca zapewni na wskazanych przez Zamawiającego starych numerach
    telefonów komunikat głosowy o zmianie numeracji telefonicznej tut. Sądu.
    Wykaz zostanie przekazany po podpisaniu umowy (obejmie max 35 numerów).

    Przemek