  • 1. Data: 2011-12-28 23:20:15
    Temat: [TP->Netia & sąd w Lublinie] Czy nie dałoby się przenieść numerów?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Czy to może być jakiś problem z przenośnością numerów?

    <http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,10878643,Sad
    _zmienil_TP_na_Netie__Nowe_numery_telefonow_ZOBACZ.h
    tml>

    Sąd zmienił TP na Netię. Nowe numery telefonów

    28.12.2011 , aktualizacja: 28.12.2011 10:40

    Od Nowego Roku zmieniają się numery telefonów stacjonarnych w Sądzie
    Okręgowym w Lublinie

    - Wygasła stara umowa z TP S.A. Ogłoszony przetarg wygrała Netia, która
    złożyła jedyną ofertę - informuje sędzia Artur Ozimek z Sądu Okręgowego
    w Lublinie. - Od 1 stycznia nastąpi wymiana numerów - dodaje.

    Dzwoniący do lubelskiego sądu okręgowego po Nowym Roku na numery TP
    usłyszą automatyczną sekretarkę, która poda nowe numery już z Netii.

    Więcej...
    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,10878643,Sad_
    zmienil_TP_na_Netie__Nowe_numery_telefonow_ZOBACZ.ht
    ml#ixzz1hsGozvYG

    Przemek

  • 2. Data: 2011-12-29 00:17:37
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 29 Dec 2011 00:20:15 +0100, Przemysław Kowalik

    >Czy to może być jakiś problem z przenośnością numerów?

    a moze powiekszyli zakres numeracji??? W TP mogli miec mniej numerow,
    a chcieli miec wiecej. Nie da sie przeniesc numeru, ktorego sie nie ma
    i moze dlatego zdecydowali sie na nowy, szerszy zakres. A moze sprawa
    zajal sie "niekompetentny" urzednik????

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-12-29 08:32:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> writes:

    > Czy to może być jakiś problem z przenośnością numerów?

    Osoba pisząca warunki przetargu o przenoszeniu numerów nie słyszała.

    MJ

  • 4. Data: 2011-12-29 10:56:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości

    >Osoba pisząca warunki przetargu o przenoszeniu numerów nie słyszała.

    No nie wiem, nie wiem.
    Kiedys sie firma przeprowadzala, przy okazji rewolucje w telefonach
    zrobila, zamiast kilku analogow pojawilo sie ISDN ... no i uslyszalem
    ze sorry - jak sie ma DDI, to nie mozna miec MSN.

    Nie wiem jak teraz, ale byc moze maja ambitniejsze plany i stare
    numery tez im nie sa potrzebne.

    J.

  • 5. Data: 2011-12-29 19:11:22
    Temat: Re: [TP->Netia & sšd w Lublinie] Czy nie dałoby się przenieœć numerów?
    Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>

    W dniu 29-12-2011 01:17, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > a chcieli miec wiecej. Nie da sie przeniesc numeru, ktorego sie nie ma
    > i moze dlatego zdecydowali sie na nowy, szerszy zakres. A moze sprawa

    to mogli przeniesc, te co mieli i wziac kolejne juz z puli netii.

  • 6. Data: 2011-12-29 20:45:04
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    J.F napisal:

> [...]
    > zrobila, zamiast kilku analogow pojawilo sie ISDN ... no i uslyszalem
    > ze sorry - jak sie ma DDI, to nie mozna miec MSN.

    No ja mialem podobnie - do PRA musialem domowic ekstra jednego 2B+D zeby
    podczepic "cenne" stare numery z analogow jako MSNy. No i oczywiscie w tym
    ukladzie konieczne bylo dolozenie nowej numeracji i stopniowe
    przyzwyczajanie klientow, zeby nie blokowali tego biedniutkiego 2B+D. Ale to
    bylo dawno...

    --
    dremka

  • 7. Data: 2011-12-30 00:00:52
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Osoba pisząca warunki przetargu o przenoszeniu numerów nie słyszała.

    Znalazłem SIWZ

    http://lublin.so.gov.pl/zp/33-2-197.pdf

    Fragmenty z tekstu

    [...]

    Zatwierdził:
    Dyrektor
    Sądu Okręgowego w Lublinie
    Halina Skikiewicz
    27 października 2011r.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    DATA

    [...]

    ROZDZIAŁ I Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telekomunikacji
    stacjonarnej na potrzeby Sądu
    Okręgowego w Lublinie przez cały okres trwania umowy.

    Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia świadczony był zgodnie
    z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 16
    lipca 2004 r. Prawo
    telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 poz.1800 z późn. zm.).

    Świadczone w ramach umowy usługi telekomunikacyjne będą obejmowały:
    1) połączenia lokalne i strefowe;
    2) połączenia bezpośrednie ze wskazanymi jednostkami;
    3) połączenia międzystrefowe;
    4) połączenia do sieci komórkowych;
    5) połączenia międzynarodowe;
    6) połączenia na bezpłatne linie 0800;
    7) połączenia na ulgowe linie 0801;
    ^^^^^^^^^^^^ zero wiecznie żywe :-)

    8) połączenia na skrócone numery alarmowe do służb powołanych
    ustawowo do niesienia pomocy, służb miejskich, służb informacyjno
    - interwencyjnych administracji państwowej
    posiadających numery skrócone np. 112, 999, 998, 997, 995, 994, 992,
    991, 987, 986, 985, 984;
    9) bezpłatne połączenia na numery skrócone (trzycyfrowe) ze wszystkimi
    lokalizacjami sądu
    10) połączenia do biura numerów;
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Nie widzę nigdzie możliwości połączenia z nrami AUS.

    11) usługi faksowe
    12) bezpłatne zablokowanie możliwości uzyskania połączeń
    rozpoczynających się od 020, 030, 040
    ^^^^^^^^^
    trzysetki i czterysetki też się dobrze 3majom :-)

    i 070 - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem;
    13) płaski plan taryfowy tj. bez okresów taryfikacyjnych ze względu na
    porę dnia oraz dni tygodnia;
    14) prezentację numerów abonentów zewnętrznych w ruchu przychodzącym o
    ile numer taki nie został zastrzeżony;
    15) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych
    bez opłat za inicjacje połączenia (dotyczy połączeń lokalnych,
    międzystrefowych, do sieci komórkowych,
    międzynarodowych);
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Nie ma mowy o taktowaniu 801

    16) świadczenie usługi z zastosowaniem środków technicznych
    gwarantujących bezpieczeństwo przekazu informacji;
    17) wsparcie w osobie opiekuna

    Uruchomienie 1 szt. łączy podstawowych ISDN PRA 30B+D z grupą 300
    numerów DDI w lokalizacji:
    Lublin, 20076, ul. Krakowskie Przedmieście 43;
    Uruchomienie 4 szt. łączy zapasowych ISDN BRA 2B+D w lokalizacji:
    Lublin, 20076, ul. Krakowskie Przedmieście 43;
    Uruchomienie 1 szt. łącza podstawowego ISDN PRA 30B+D z grupą 50 numerów
    DDI w lokalizacji:
    Lublin, 20076, ul. Krakowskie Przedmieście 47;
    Uruchomienie 2 szt. łączy zapasowych ISDN BRA 2B+D w lokalizacji:
    Lublin, 20076, ul. Krakowskie Przedmieście 47;
    Uruchomienie 1 szt. łącza podstawowego ISDN PRA 30B+D z grupą 100
    numerów DDI w lokalizacji:
    Lublin, 20003, Plac Czechowicza 1;
    Uruchomienie 2 szt. łączy zapasowych ISDN BRA 2B+D w lokalizacji:

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    To wszystko miały być ISDNy. Czy z tego co napisali J.F, i dremka (a co
    nie bardzo zrozumiałem :() wynika niemożność przeniesienia nrów ISDNowych?

    No a zmiana numerów w zasadzie była wręcz przewidziana :-)

    18. Wykonawca zapewni na wskazanych przez Zamawiającego starych numerach
    telefonów komunikat głosowy o zmianie numeracji telefonicznej tut. Sądu.
    Wykaz zostanie przekazany po podpisaniu umowy (obejmie max 35 numerów).

    Przemek

  • 8. Data: 2011-12-30 00:22:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 01:00:52 +0100, Przemysław Kowalik napisał(a):
    > To wszystko miały być ISDNy. Czy z tego co napisali J.F, i dremka (a co
    > nie bardzo zrozumiałem :() wynika niemożność przeniesienia nrów ISDNowych?

    Ja wtedy tez nie bardzo zrozumialem, ale wychodzilo na to ze jak sie wlaczy
    DDI, to nie mozna na centrali dodatkowo przypisac MSN.
    Ewentalnie tylko TPSA wtedy sie nie chcialo doczytywac jak sie wpisuje w
    centrale przekierowanie numeru na inny, ktory jest DDI.

    > No a zmiana numerów w zasadzie była wręcz przewidziana :-)

    Do pewnego stopnia zrozumiale, bo jesli zmieniamy model dzialalnosci,
    likwidujemy telefonistke, a kazdy telefon bedzie teraz dostepny "z miasta",
    to i tak mamy multum nowych numerow.

    Aczkolwiek tych kilka starych mogliby zostawic. Choc w sumie jak widac -
    zostawili ;-)

    J.