    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: TP - neostrada
    Date: Thu, 9 Jul 2009 09:19:32 +0200

    > Vari - do października 2010 zostało jeszcze trochę czasu :-) Nikt Ci dziś
    > wiarygodnie nie odpowie, czy i co będzie robił na wyspie Wolin ;)

    Wiem o tym.
    Jednak jak uczy życie (zaprzestanie zakładania telefonów przez TP, coraz
    gorsze warunki cenowe internetu itp) Polska jest krajem dynamicznie
    zwijającym się.
    Może być tak że ten "postęp" będzie tak wyglądał w 2010 roku że owszem -
    internet dla każdego pod warunkiem że mieszka na nowowybudowanym zamkniętym
    osiedlu na peryferiach dużego miasta. Można oczywiscie skorzystać z
    internetu mobilnego (a jakże - miastowe czasem jeżdżą na urlopy) ale.... w
    miejscowościach turystycznych (3G).
    Parę km od takowej to już EDGE lub nawet GPRS.
    CDMA 450 ? Fajnie ale "akurat nie u pana bo mieszka pan za blisko granicy"
    (mam info że z Niemcami jest jakieś porozmienie że jakaś tam ma być
    odległość BTSów CDMA 450 od granicy).
    ADSL ? Fajnie. Oferujemy Panu ADSL u stu operatorów BSA plus ADSL u
    zapewniajacego przyłączenie w prędkosciach od 1 Mb/s do 10 Mb/s. Do tego na
    życieczie IPTV i inne bajery ?
    Ale ale.....ale pana linia nie spelnia warunków technicznych na naszą
    najniższą predkość 1 Mb/s.
    W związku z tym BMT u pana. Że kiedyś miał pan jednak ADSL ? Bo to był okres
    błędów i wypaczeń.
    Pan żeś korzystal na tym że oferowaliśmy lekomyśłnie mniejsze prędkosci.
    Teraz nie oferujemy bo to źle wygląda w portfolio i "nie ma na takie usługi
    zbytu".
    Pan nie jesteś targetem. Nasi specjalisci od marketingu target określili i
    pan ani jdnego warunku nie spełniasz.
    Nie jesteś pan "młodym wykształconym mieszkańćem dużego miasta, głosujacym
    na....." ops nie ta wersja. W każdym razie nic dla paan zrobić nie morzemy.
    W końcu jest kapitalizm no nie ? I każdy jest kowalem własnego losu.
    Jest wolny rynek więc jak jest na coś popyt to ..... Pana (i tysiące
    innych) w tym wolnym rynku (w wydaniu UE) nie potrzebujemy.
    Albo się pan dostosujesz albo nie masz pan internetu.
    A wogóle to internet tylko na talony !

    Wiwat Maj ! Wiwat Handel, Wiwat wszystkie stany (zjednoczonej Europy).
    "Wiwajt" geszeft ! Internet ist nur fur Deutche in Insel Wollin !

    Gefreiter vari