  • 1. Data: 2005-02-15 12:08:51
    Temat: Re: TPSA DSL ---- > Lublin - źle działa :(
    Od: Andrzej Bobyk <A...@m...lublin.pl>

    Kamil Raczynski wrote:

    > Sławomir Kawała <s...@a...net> nakibordził(a):

    > No ale do pozmanu też leci tą samą drogą, a działa. Więc jesli
    > wojenka, to nie MANy <---> tepsa, tylko LubMAN - tepsa. Więc raczej nie
    > polip, a prl (?)
    > Mógłby ktoś z LubMANu wię wypowiedzieć? Bo nie sądzę żeby blu lajn
    > tepsy cokolwiek o tym wiedział.

    Witam,

    Nie, nie tylko LubMAN, ale i np. Olsztyn. Zreszta, za kilkanaście minut ma być z
    powrotem OK - wg. słów guru KP (TPSA) "zapłątaliśmy się" w filtry. ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Andrzej Bobyk, LubMAN UMCS, http://www.lubman.pl
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 1, 20-031 Lublin, Poland

  • 2. Data: 2005-02-15 12:13:41
    Od: "Garr Anonim" <l...@W...kul.lublin.pl>

    : Nie, nie tylko LubMAN, ale i np. Olsztyn. Zreszta, za kilkanaście minut ma
    być z
    : powrotem OK - wg. słów guru KP (TPSA) "zapłątaliśmy się" w filtry. ;-)

    i to, widzicie, szybka reakcja :))

    pzdr
    Lukasz

  • 3. Data: 2005-02-15 12:26:32
    Od: Marek Gawiński <m...@e...pl>

    Garr Anonim napisał(a):
> [...]
    > być z
    > : powrotem OK - wg. słów guru KP (TPSA) "zapłątaliśmy się" w filtry. ;-)

    Witam,

    wiadomo coś ile "rozpłątywanie" zajmie czasu ? Ja wiem, że oczekiwanie
    jest przedsionkiem raju ale bez przesad... Na marginesie na 0800102102
    twierdzą uparcie, że błąd jest po stronie MANów a nie w TPSA...

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-02-15 12:27:41
    Od: "Garr Anonim" <l...@W...kul.lublin.pl>

    : jest przedsionkiem raju ale bez przesad... Na marginesie na 0800102102
    : twierdzą uparcie, że błąd jest po stronie MANów a nie w TPSA...

    wiesz, primo bardziej wierzylbym lubmanowi niz tpsa,
    secundo, skoro ten sam blad wynikl w kilku MANach na styku z _jedna_ TPSA...

    pzdr
    Lukasz

  • 5. Data: 2005-02-15 12:31:01
    Od: Marek Gawiński <m...@e...pl>

    Garr Anonim napisał(a):
    > wiesz, primo bardziej wierzylbym lubmanowi niz tpsa,
    > secundo, skoro ten sam blad wynikl w kilku MANach na styku z _jedna_ TPSA...

    No wiadomo gdzie pies pogrzebany. Pytanie tylko kiedy zostanie
    przywrócona praca (kilkanaście - minut? godzin ? dni ?) Jeżeli ktoś wie
    kiedy i ma informacje z pierwszej ręki proszę o informację.

  • 6. Data: 2005-02-15 12:39:29
    Od: "Robert Błaszczyk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Gawiński" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest przedsionkiem raju ale bez przesad... Na marginesie na 0800102102
    > twierdzą uparcie, że błąd jest po stronie MANów a nie w TPSA...

    Ale juz na 0800 120 810 zwalaja na ... telia.net :]

  • 7. Data: 2005-02-15 13:44:48
    Od: Bartek <b...@i...man.olsztyn.pl>

    > Nie, nie tylko LubMAN, ale i np. Olsztyn. Zreszta, za kilkanaście minut ma
    > być z powrotem OK - wg. słów guru KP (TPSA) "zapłątaliśmy się" w filtry. ;-)

    Niech starym zwyczajem guru KP wysle na ktoras z grup aktualny konfig ich
    urzadzenia, chetnie pomozemy w rozwiazaniu problemu ;))

    B.