  • 1. Data: 2005-02-16 01:36:13
    Temat: Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
    Od: android <a...@n...ha>

    Pewnie OT w tematyce grupy, jednak pewnego dnia może się okazać, że Wasz
    ulubiony czytnik news jest nielegalny ze względu na nieopłacone przez
    producenta patenty.

    Jeśli jesteś przeciwny wprowadzeniu patentów na oprogramowanie to
    możesz dokonać wpisu na stronie http://patenty.komada.org/

  • 2. Data: 2005-02-16 12:05:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    android <a...@n...ha> napisał(a):
> [...]
    > producenta patenty.
    > Jeśli jesteś przeciwny wprowadzeniu patentów na oprogramowanie to

    Ciekawe na ile jeszcze grup ten spam poszedł.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2005-02-16 21:07:39
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe na ile jeszcze grup ten spam poszedł.

    Ja widziałem tylko na alt.pl.bdsm.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rulez.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    A jak Shivo wykręci na telefonie XXX? :-))) (C) Robert Bylinek @ alp

  • 4. Data: 2005-02-16 23:10:58
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Adam Wysocki <g...@w...studio.tpi.pl> napisał(a):
    > Ja widziałem tylko na alt.pl.bdsm.

    ms-news.pl.windowsxp
    pl.comp.lang.vbasic
    pl.comp.mail
    pl.comp.os.ms-windows.winnt
    pl.comp.programming
    pl.news.czytniki
    i pewnie dużo innych

  • 5. Data: 2005-02-17 00:09:12
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Z tej listy czytam tylko:

    > pl.comp.programming
    > pl.news.czytniki

    I nie zauważyłem, ale nie czytam regularnie (najczęściej tylko to,
    co do mnie), więc mogłem przeoczyć.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rulez.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    14:50 <szumi-> musialem zapoznac mica z gophim, ale sie nie polubili