    Date: Tue, 21 Sep 2010 10:52:23 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: TPSA i trudne sprawy.

    On 2010-09-21 09:02, marsel wrote:
    > Ktoś, tu kiedyś, podawał namiary na jakieś biuro czy departament w TPSA,
    > który załatwia sprawy trudne/nierozwiązywalne.
    > Mam taką sprawę, TPSA ma bałagan w papierach i co miesiąc wyłączają mi
    > usługą, która powinna działać, reklamacje na nic się zdają.
    > Proszę o podanie namiarów na to biuro, jeżeli ktoś zna.

    Kiedyś (!) było to Biuro Pełnomocnika Prezesa do Spraw Interwencji.
    Tel. 225272711 i 225272736.

    Pomagało też wysłanie emaila na skrzynkę pocztową prezesa
    (i...@t...pl) - sprawa nierozwiązywalna w ciągu
    miesięcy w cudowny sposób została załatwiona po trzech dniach od
    wysłania emaila.

    Czy to działa teraz czy nie to musisz sprawdzić. Powodzenia!

    Piotrek