  • 21. Data: 2023-07-25 10:23:17
    Temat: Re: TSMC buduje fabrykę w USA
    Od: Ghost <g...@h...net>

    tym jest taka łączność, która umożliwia sterowanie samolotem latającym nad
    Afganistanie z kontenera na środku USA.

    skrzynkach, inaczej do sklepu dotrze brunatna papka.

    > Ooo, aleś ty mundry.

    ciiicho, wieeem

  • 22. Data: 2023-07-25 14:37:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 25 lipca 2023 o 10:23:20 UTC+2 Ghost napisał(a):

    tym jest taka łączność, która umożliwia sterowanie samolotem latającym nad
    Afganistanie z kontenera na środku USA.

    skrzynkach, inaczej do sklepu dotrze brunatna papka.

    > ciiicho, wieeem

    Ale nadal nie wiesz, co KONIECZNIE trzeba NA MIEJSCU robić wysoko wykwalifikowanego w
    fabryce chipów.
    W FABRYCE CHIPÓW, a nie w pracy z ludźmi (typu leczenia/operacje, uczenie).

  • 23. Data: 2023-07-25 15:32:56
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Jak nietechnicznie to OK - ale może jednak coś jest technicznie niemożliwe zdalnie?

    > Tylko właśnie nie wiem co w takim akurat procesie.
    > Albo może źle sobie wyobrażam i chipy robi się jakoś ręcznie, a nie robotami.

    Nie da się zdalnie włączyć maszyny/przestawić wajchy/szybko wyłączyć jak coś zacznie
    dymić.
    Tu majo jakie wtryskarki:
    https://kellypneumatics.com/wp-content/uploads/2022/
    07/Shutterstock_1268263753-1-1536x864.jpg
    granulatu trza nasypać, worek rozciąć, formy wymienić etc.
    Zaś po lewej widać jaką pakowaczkę którą również trza zasypać elementami. Jak się
    zatnie, potrzebny
    jest ludek który naprawi.
    Proste? No do damy Polakom, niech pakują i zawijają w sreberka.

    Tu majo pojemniki z waflami:
    https://tinyurl.com/4znw8nzn
    Pojemnik trza przenieść, umieścić w odpowiednim miejscu, w dziurki wpasować.
    Zasilanie trzeba włączyć, parametry wklepać, zmienić uchwyt pod wymiar wafla etc etc.

    > Akurat operacje za pomocą robotów to przyszłość - kontrolować można zdalnie.

    Na miejscu jest 10-100x szybciej. Matrixa żeś się naoglądał i tyle.
    Sprzęty mają rozbudowany soft, coby go opanować trza kilkunastu miesięcy.

    > Ciekawe jaką tam mieli kontrolę jakości

    Aha, widzę jakie wątpliwości. Czyżbyś jednak wątpił w niezawodność automatyki
    i full automatyzację wszystkiego?

  • 24. Data: 2023-07-25 22:04:53
    Od: Ghost <g...@h...net>

> [...]
    w fabryce chipów.
    > W FABRYCE CHIPÓW, a nie w pracy z ludźmi (typu leczenia/operacje, uczenie).

    500eur plus Vat, platne z gory - zamawiasz?

  • 25. Data: 2023-07-26 00:09:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 25 lipca 2023 o 22:04:58 UTC+2 Ghost napisał(a):

> [...]
    skrzynkach, inaczej do sklepu dotrze brunatna papka.

    wykwalifikowanego w fabryce chipów.
    > 500eur plus Vat, platne z gory - zamawiasz?

    Może być, tylko płatne kartą, żebym w razie czego mógł zrobić chargeback.

  • 26. Data: 2023-07-26 07:37:40
    Od: Ghost <g...@h...net>

> [...]
    wykwalifikowanego w fabryce chipów.

    > Może być, tylko płatne kartą, żebym w razie czego mógł zrobić chargeback.

    I to by bylo na tyle, biedny nołlajfie.

  • 27. Data: 2023-07-26 11:13:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 26 lipca 2023 o 07:37:46 UTC+2 Ghost napisał(a):

> [...]
    Afganistanie z kontenera na środku USA.

    skrzynkach, inaczej do sklepu dotrze brunatna papka.

    Słaba ta twoja firemka doradczo-konsultingowa, że nawet terminala nie ma.
    Idź do pinokia, on ma, to ci da, może nawet lepiej niż gierek.
    Albo może sklepik internetowy załóż?
    Tylko jeszcze firmę najpierw, może być w piwnicy.

    I oto mamy kolejną korzyść z chargebacku, pozwala obnażyć mundrych ITG.
    Masz okazję wyemigrować do Arizony, nosić worki z granulatem i pojemniki z waflami
    oraz zamiatać podłogę.
    Ja mogę maszyny konfigurować zdalnie z PL, albo np. z Albanii.
    Bo choć w Arizonie słoneczko śliczne to wody za mało.

  • 28. Data: 2023-07-27 23:53:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 26 lipca 2023 o 00:09:58 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    wykwalifikowanego w fabryce chipów.
    > Może być, tylko płatne kartą, żebym w razie czego mógł zrobić chargeback.
    Koleżanka córki zamówiła żarcie przez glovo.
    105zl zapłaciła. Za 2-3 minuty zorientowała się że błędny adres wybrała.
    Zamówienie anulowała.
    Glovo anulację przyjęło ale napisali że restauracja już zaczęła zamówienie realizować
    i za produkty zużyte potrącaą
    Potracili 105 zl- znaczy nie zwrócili nic.
    Reklamację odrzucili.
    Chargeback koleżanka córki zrobila- też odmowa- bo "obciążyli kartę zgodnie z jej
    dyspozycja"

  • 29. Data: 2023-07-28 09:43:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 27 lipca 2023 o 23:53:41 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    > Reklamację odrzucili.
    > Chargeback koleżanka córki zrobila- też odmowa- bo "obciążyli kartę zgodnie z jej

    Milutko. Napisz jeszcze, który bank, żeby unikać.
    Przydałoby się też jakieś id tej koleżanki, żeby również unikać - bo kto anuluje
    zamówienie, zamiast poprawić adres, a do tego nie umie zrobić porządnie chargebacku i
    nie wie nic o Rzeczniku Finansowym.
    Chyba że ładna i bogata z domu, to może ktoś się skusi ("tata dał nam w prezencie
    ślubnym pół bliźniaka i fiata punto. Dałby willę i mercedesa, gdyby się nie obawiał,
    że mój narzeczony jest łowcą posagów" ;)

  • 30. Data: 2023-07-29 12:32:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 28 lipca 2023 o 09:43:10 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]

    > Milutko. Napisz jeszcze, który bank, żeby unikać.
    > Przydałoby się też jakieś id tej koleżanki, żeby również unikać - bo kto anuluje

    A da się w Glovo zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
    >a do tego nie umie zrobić porządnie chargebacku
    Rozwiniesz?
    >i nie wie nic o Rzeczniku Finansowym.
    Co ma rzecznik finansowy do glovo?
    Ew rzecznik konsumenta jeśli komuś za 100 zł by się chciało pisać.