  • 31. Data: 2023-07-29 16:30:44
    Temat: Re: TSMC buduje fabrykę w USA
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 29 lipca 2023 o 12:32:23 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    internet, poza tym jest taka łączność, która umożliwia sterowanie samolotem latającym
    nad Afganistanie z kontenera na środku USA.

    poukładać w skrzynkach, inaczej do sklepu dotrze brunatna papka.

    fabryce nie można zrobić zdalnie.

    wykwalifikowanego w fabryce chipów.
    realizować i za produkty zużyte potrącaą
    zamówienie, zamiast poprawić adres,
    > A da się w Glovo zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

    Skoro da się odwołać i "zwrócą, ale potrącą" (fajna restauracja swoją drogą,
    robocizna za zero) to i zadzwonić żeby zmienić adres też powinno być można.
    A jeśli nie można, to niech to będzie ostrzeżenie przed glovo - o ile ktoś korzysta,
    bo widząc na ulicy i w "galeriach" czystość ich plecaków (powinni zrobić czarne), ja
    nie skorzystam nigdy - a nie przed chargebackiem.
    No i który bank?

    > Rozwiniesz?

    Jeśli przyjęła taką odpowiedź to znaczy że napisała reklamację w zupełnie inny sposób
    niż należy.
    No i który bank?

    > Co ma rzecznik finansowy do glovo?
    > Ew rzecznik konsumenta jeśli komuś za 100 zł by się chciało pisać.

    Rzecznik Finansowy bo żeś chargeback demonizował.

    Nic nie było, że posała do glovo.
    A widać bogata , skoro stać ją na 100 złotowe napiwki (i to za nic, a nie za miłą
    obsługę).

  • 32. Data: 2023-07-29 16:46:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 29 lipca 2023 o 16:30:46 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    robocizna za zero) to i zadzwonić żeby zmienić adres też powinno być można.

    Nigdy nie zamawiałem żarcia przez glovo ani w ogóle z dostawą.
    A ponoć jak zamawiasz przez glovo to z restauracją kontaktu nie masz- zamówienie
    składasz w Glovo.
    Reklamację rozpatrywało ponoć glovo i to glovo potracili 105zl "za produkty"
    Szczerze mówiąc nie zdziwilbym się gdyby się okazało że restauracja nic nie dostał
    Gadałem kiedyś że znajomą co restauracje prowadzi i pytam czemu trzyma dowoziciela
    jak jest glovo.
    A ona mówi że glovo pobiera nawet do 40% z ceny zamówionego dania.
    Więc woli mieć swojego dostarczyciela.
> [...]
    korzysta, bo widząc na ulicy i w "galeriach" czystość ich plecaków (powinni zrobić
    czarne), ja nie skorzystam nigdy - a nie przed chargebackiem.
    Nie korzystam, nie korzystałem i póki co nie zamierzam korzystać z żarcia na wynos.
    Ale nie o mnie mowa
    > No i który bank?
    > Jeśli przyjęła taką odpowiedź to znaczy że napisała reklamację w zupełnie inny
    sposób niż należy.
    Nie wiem czy "przyjęła".
    Taka odpowiedź dostała.

    > Nic nie było, że posała do glovo.
    Czytasz tak jak ci pasuje
    > A widać bogata , skoro stać ją na 100 złotowe napiwki (i to za nic, a nie za miłą
    obsługę).
    Czasami z koniem się nie warto kopać a 100zl nie tak dużo za nauczkę na przyszlosc

  • 33. Data: 2023-07-30 09:11:24
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 27.07.2023 o 23:53, Kris pisze:

> [...]
    > Reklamację odrzucili.
    > Chargeback koleżanka córki zrobila- też odmowa- bo "obciążyli kartę zgodnie z jej

    I slusznie sytuacja jak najbardziej poprawna, nie wiem o co sie tu
    spierac. To ze rutkoski se wymyslil jakis swiat rownolegly to nie on
    jeden na tej grupie.

  • 34. Data: 2023-07-30 10:25:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 30 lipca 2023 o 09:11:29 UTC+2 Ghost napisał(a):
> [...]
    > I slusznie sytuacja jak najbardziej poprawna, nie wiem o co sie tu
    > spierac. To ze rutkoski se wymyslil jakis swiat rownolegly to nie on

    Tak, tak, "chargeback jest tylko przy fraudach".
    OK, jak chcesz to wyznawaj tą zasadę, ale nie wciskaj kitu innym.
    A dla innych - chargeback działa również wtedy gdy karta jest obciążona "wg
    dyspozycji klienta", ale opłacone towary i usługi nie są tymi, za które się z góry
    płaciło.
    Tylko trzeba odpowiednio reklamację do banku napisać.

  • 35. Data: 2023-07-30 14:32:17
    Od: Ghost <g...@h...net>

> [...]
    płaciło.
    > Tylko trzeba odpowiednio reklamację do banku napisać.

    Dwa zdania piec logicznych bledow, chyba musisz wrocic do KF

  • 36. Data: 2023-07-30 15:13:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 30 lipca 2023 o 14:32:20 UTC+2 Ghost napisał(a):
> [...]
    płaciło.
    > Dwa zdania piec logicznych bledow, chyba musisz wrocic do KF

    Po ile koreperycje z takiej logiki?
    Można kartą płacić?
    I w których 2 zdaniach z 4 te błędy? Możesz podkreślić.

    W "Kajku i Kokoszu" była taka scena - stoją na zbiórce Kajko, Kokosz i sługa Wojmiła,
    pada komenda "Kolejno odlicz!"
    "Jeden!"
    "Dwa!"
    Milczenie.
    "Czemu nie odliczasz?"
    "Ten idiota do trzech zliczyć nie umie."

  • 37. Data: 2023-08-25 15:50:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 29 lipca 2023 o 16:46:04 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Czasami z koniem się nie warto kopać a 100zl nie tak dużo za nauczkę na przyszlosc
    Z kronikarskiego obowiązku napiszę jak sprawa się zakończyła:
    Studenciaki mają nadmiar wolnego czasu więc złożyły odwołanie i ponoć kilka dni temu
    mBank zwrócił pieniądze na konto

  • 38. Data: 2023-08-25 16:08:53
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):

    > Tu majo jakie wtryskarki:
    > https://kellypneumatics.com/wp-content/uploads/2022/
    07/Shutterstock_1268263753-1-1536x864.jpg
    > granulatu trza nasypać, worek rozciąć, formy wymienić etc.
    > Zaś po lewej widać jaką pakowaczkę którą również trza zasypać elementami. Jak się
    zatnie, potrzebny
    > jest ludek który naprawi.
    > Proste? No do damy Polakom, niech pakują i zawijają w sreberka.

    Wstępnie 2 md pln pójdzie na dofinanswanie intela.

  • 39. Data: 2023-08-25 16:09:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 25 sierpnia 2023 o 15:50:43 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Z kronikarskiego obowiązku napiszę jak sprawa się zakończyła:
    > Studenciaki mają nadmiar wolnego czasu więc złożyły odwołanie i ponoć kilka dni
    temu mBank zwrócił pieniądze na konto

    No taką przyszłość narodu to ja rozumiem ;>
    Ale to odwołanie to było do glovo czy do mbąka?

  • 40. Data: 2023-08-25 16:11:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 25 sierpnia 2023 o 16:08:55 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):
    07/Shutterstock_1268263753-1-1536x864.jpg

    > Wstępnie 2 md pln pójdzie na dofinanswanie intela.

    pisiory to majo łeb do interesó.