    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV do 2tys.
    Date: Mon, 05 Dec 2011 19:11:04 +0100

    4CX250 wrote:

    > Dostałem zlecenie zakupić jakiś TV 37-40" do 2tys, jako prezent z pewnej
    > okazji.
    > Jaki model jakiego producenta byście polecili? Chyba nadal najważniejsza
    > jest matryca ale i też bezawaryjność.

    jesli przez bezawaryjnosc zakladamy uszkodzenia modulow zasilania,
    to polecam zainwestowac jakies 230pln w przyzwoitego ups-a 750VA klasy:
    http://www.orvaldi.pl/index.php/pl/product_catalog/p
    roduct_view/1/163
    mam takie bateryjki w pracy pod biurkami i w domu do podtrzymania/ochrony
    satelity/amplitunera/tv i sprawdzaja sie niezle, a zawsze jest to tansze
    rozwiazanie niz super okazyjne ubezpieczenie/przedluzenie gwarancji
    na kilka lat za 20% ceny tv.