  • Data: 2011-09-15 11:08:11
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 10:17:35 +0200 osobnik zwany Maciek
    wystukał:

    > Znasz jakas uniwersalna, w miare obiektywna skale, ktora pozwala
    > oszacowac wzgledny poziom np. wlasnego zdenerwowania albo stresu bez
    > specjalistycznych badan? Bo w przypadku alkoholu jest to dosc proste -
    > wystarczy policzyc kieliszki.

    nie wystarczy. Każdy reaguje inaczej. Podobnie jak na zmęczenie, stres,
    leki itp. To już lepszą metodą od alkomatu są "prymitywne" metody
    amerykańskie. Sprawdzają czy pacjent może prowadzić czy nie niezależnie
    od tego co się z nim działo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?