  • 1. Data: 2012-11-19 17:43:26
    Temat: Tablet dla siostry
    Od: s...@g...com

    Witam
    Szukam taniego tableta dla siostry.
    Jest Pani Nauczyciel i potrzebuje poszpanować przed gimnazjalistami:).
    A tka naprawde to chodzi o to że szkoła ma dwa rzutniki i dwa laptopy.
    Tylko że tak naprawde to laptop jest jeden.
    Więc potrzebujemy coś żeby można to było podłączyć do rzutnika.

  • 2. Data: 2012-11-19 19:07:42
    Temat: Re: Tablet dla siostry
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    > Tylko że tak naprawde to laptop jest jeden.
    > Więc potrzebujemy coś żeby można to było podłączyć do rzutnika.

    To niech szkola kupi :D

  • 3. Data: 2012-11-19 21:56:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mr Misio" napisał:

    > To niech szkola kupi :D

    Szkoła? Przecież to rząd miał kupić w ramach przedwyborczej kiełbasy pt.
    primo voto Laptop dla Gimnazjalisty, secundo voto Netbook dla
    Pierwszoklasisty, a w końcu (idąc z duchem czasu i postępem technicznym) -
    Tablet dla Posła. I nie można powiedzieć - tę ostatnią obietnicę (?)
    spełnił. Zgodnie z kolejnością dziobania może już siostra nie, ale już jej
    wnuki powinny załapać się na jakiś sprzęt ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2012-11-20 00:13:16
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-11-19 17:43, s...@g...com pisze:
    > Szukam taniego tableta dla siostry.
    > Jest Pani Nauczyciel

    Może najpierw poproś ją, żeby wytłumaczyła dlaczego warto znać język, w
    którym chcesz się porozumiewać z innymi.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2012-11-20 07:14:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Lis, 17:43, s...@g...com wrote:
> [...]
    > Tylko że tak naprawde to laptop jest jeden.
    > Więc potrzebujemy coś żeby można to było podłączyć do rzutnika.

    Ale co ma byc wyswietlane z tego tabletu?
    Np. czy prezentacje Power Point (przykladowo) mozna skonwerowac do
    typu obslugiwanego przez Androida (jesli Android i jaki wysoki)?

    No i czy Jej rzutnik jest w stanie obsluzyc polaczenie z tabletem.

  • 6. Data: 2012-11-20 09:09:18
    Od: bolko <s...@g...com>

    > Ale co ma byc wyswietlane z tego tabletu?
    > Np. czy prezentacje Power Point (przykladowo) mozna skonwerowac do
    > typu obslugiwanego przez Androida (jesli Android i jaki wysoki)?

    Napewno jakieś prezentacje + WWW

    > No i czy Jej rzutnik jest w stanie obsluzyc polaczenie z tabletem.
    Tzn? Myslałem że wszystko można załatwić przez USB.

    ps
    SOrry za moją niewiedzę ale ja zatrzymałem się na Celeronie 300 MHz :)

  • 7. Data: 2012-11-20 10:09:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 09:09, bolko <s...@g...com> wrote:

    > Napewno jakieś prezentacje + WWW

    Google wyrzucilo, ze istnieja programy obslugujace
    http://androidpolska.pl/view/mobile_systems_officesu
    ite_professional_/84

    Czyli cos powinno sie znalezc.

    > Tzn? Myslałem że wszystko można załatwić przez USB.

    Chyba predzej HDMI , traktujac rzutnik jak telewizor ?

    Tu masz podobny watek
    http://forum.android.com.pl/f489/poda-ae-czenie-taba
    -pod-projektor-154915/
    http://forum.android.com.pl/f283/poda-ae-czenie-tabl
    et-telefon-z-androidem-minihdmi-do-projektora-z-d-su
    b-232888/

    http://forum.android.com.pl/f471/podpiecie-telefonu-
    pod-rzutnik-154501/