  • 1. Data: 2012-11-19 16:32:28
    Temat: [totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
    Od: atm <...@v...pl>

    za chwile przetestuje ten wynalazek:
    http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

  • 2. Data: 2012-11-19 16:49:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-19 16:32, atm wrote:
    > za chwile przetestuje ten wynalazek:
    > http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

    pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne.

  • 3. Data: 2012-11-19 17:14:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 16:49:30 +0100, atm napisał(a):

    > pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne.

    Brawo, właśnie zacząłeś uprawiać sport jak wyznawca. Jeszcze chwile a
    będziecie się mogli poszturchać węgorzami z azbestowym.

    Zabrałeś się za cudowny, nowy, wspaniały i kompletnie emejzing system
    operacyjny, który w zasadzie różni się od starego brakiem menu start.
    Po czym zacząłeś pracowicie przywracać menu start. Gratulacje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-11-19 17:14:23
    Od: W <w...@w...pl>

    atm wystukał, co następuje:

    > pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne.

    a jak się nie chce przepłacać za pożalsiębobzre produkty starcocka:
    http://classicshell.sourceforge.net/ ;)

  • 5. Data: 2012-11-19 17:22:47
    Od: atm <...@v...pl>

    > a jak się nie chce przepłacać za pożalsiębobzre produkty starcocka:
    > http://classicshell.sourceforge.net/ ;)

    Dzieki, przetestuje :]

  • 6. Data: 2012-11-19 17:29:35
    Od: W <w...@w...pl>

    Waldek Godel wystukał, co następuje:

    > Zabrałeś się za cudowny, nowy, wspaniały i kompletnie emejzing system
    > operacyjny, który w zasadzie różni się od starego brakiem menu start.
    > Po czym zacząłeś pracowicie przywracać menu start. Gratulacje.

    Oj marudzisz i naciągasz - równie dobrze można powiedzieć, że win7 od win95
    różni się tylko kolorkami... akurat win8 wprowadza sporo udogodnień 'pod
    maską', ale jak dla mnie zmiany w UI (Metro/Moder/czycototam + zmiany w
    klasycznym desktopie) powodują, że jestem średnio skory do migracji... poza
    tym nie chce mi się instalować systemu, skoro postawiona 2,5 roku temu
    siódemka śmiga aż miło ;)

  • 7. Data: 2012-11-19 17:32:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-19 17:14, Waldek Godel wrote:

    > Brawo, właśnie zacząłeś uprawiać sport jak wyznawca. Jeszcze chwile a
    > będziecie się mogli poszturchać węgorzami z azbestowym.

    To jakas lokalna dyscyplina sportowa w Twoich stronach?

    > Zabrałeś się za cudowny, nowy, wspaniały i kompletnie emejzing system
    > operacyjny, który w zasadzie różni się od starego brakiem menu start.
    > Po czym zacząłeś pracowicie przywracać menu start. Gratulacje.

    Liczylem na glebsze zmiany i jeszcze lepsze zarzadzanie zasobami,
    patrzac jednak na efekty jest jak piszesz - pod maska wiele sie nie
    zmianilo natomiast tzw modern UI na desktopie uzywanym do pracy to wg
    mnie porazka.

  • 8. Data: 2012-11-19 17:35:03
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-19 17:29, W wrote:
> [...]
    > tym nie chce mi się instalować systemu, skoro postawiona 2,5 roku temu

    Jest dostepny chyba tylko update, przynajmniej biorac pod uwage ludzkie
    pieniadze. O dziwo aktualizacja nie rozwala systemu. Na moim kompie
    przebiegla calkowicie bezbolesnie.

  • 9. Data: 2012-11-19 17:39:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 16:29:35 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Oj marudzisz i naciągasz - równie dobrze można powiedzieć, że win7 od win95
    > różni się tylko kolorkami... akurat win8 wprowadza sporo udogodnień 'pod

    nie, tam były istotne różnice w środku. Win95 pochodził jeszcze od Windows
    3.11, tak samo jak później Win95 i ME.
    XP pochodził od Windows NT i miał kompletnie inną architekturę niż W95.
    Miał natomiast UI odziedziczony od W95 i rozwinięty w lepsze kolorki.
    Różnica była więc DOKŁADNIE odwrotna jak pomiędzy W7 a W8.

> [...]
    > tym nie chce mi się instalować systemu, skoro postawiona 2,5 roku temu

    Problem w tym, że tam nie ma żadnych innych istotnych różnic. W dodatku
    bardzo mało który user w ogóle ogląda desktop (te kilka sekund po starcie
    pomijam), a później ogląda się aplikacje, które w W8 wyglądają identycznie
    (kosmetycznych różnic między IE9 a IE10 nie liczę, zresztą, kto używa IE?
    Nie licząc OWA czy innych wynalazków, np. logmein).

    W efekcie jedyna dobrze widoczną różnicą jest brak menu start

  • 10. Data: 2012-11-19 17:48:50
    Od: W <w...@w...pl>

    atm wystukał, co następuje:

    > Jest dostepny chyba tylko update, przynajmniej biorac pod uwage ludzkie
    > pieniadze. O dziwo aktualizacja nie rozwala systemu. Na moim kompie
    > przebiegla calkowicie bezbolesnie.

    Wiem, że jest update, wiem, że jest tani... ale biorąc pod uwagę 'don`t fix
    it if it ain`t broken' to na razie zostaje przy 7... a promo jest do końca
    roku więc mogę jeszcze poczekać ;)