  • 1. Data: 2015-10-16 07:25:51
    Temat: Tablet pentagram TAB 10 firmware...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Mam ten już ciut historyczny sprzęt - mimo słabowitości, bardzo dobrze
    mi się sprawdza w warsztacie, do takich tam różnych...

    Ale mam problem - kiedyś zapodałem firmware ze strony Pentagrama, i od
    tego czasu nie działa mi auto obracanie ekranu.

    Posprawdzałem wszystkie opcje, sam czujnik też jest OK (sprawdziłem
    programem Sensor Kinetics ).

    A tak się składa, że najbardziej mi pasuje położenie "do góry dupą",
    czyli złączami do góry. Co prawda można obrócić ekran jakąś dodatkową
    aplikacją, no ale jak trzeba z kolei wziąć toto do łapy, to wtedy jest
    do kitu, bo guziki są odwrotnie...

    Może ktoś ma jakiś cudem inne firmware niż to ze strony Pentagrama, albo
    coś ?

    Tak na wszelki wypadek pytam...

  • 2. Data: 2015-10-16 23:16:08
    Temat: Re: Tablet pentagram TAB 10 firmware...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Napiszę, bo niech to będzie nauczką dla innych...

    Więc - napisałem o moim problemie do serwisu Pentagrama.
    I wyobraźcie sobie odpisali mi;

    "W tym urządzeniu jest przełącznik odpowiedzialny za obracanie się
    obrazu w tablecie"

    No więc wziąłem do łapy, oglądam, oglądam - i kuśwa !
    Faktycznie jest przesuwany guzieczek.
    Przesuwam - działa !

    Ja pierdzielę, rok czasu mi to nie działało.
    Chyba pora do jakiegoś specjalisty się udać ?
    Takiego od główki...

  • 3. Data: 2015-10-16 23:18:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

> [...]
    > Przesuwam - działa !
    >
    > Ja pierdzielę, rok czasu mi to nie działało.
    > Chyba pora do jakiegoś specjalisty się udać ?

    Od oczów.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2015-10-16 23:23:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Od oczów.

    No, to akurat uzasadnione jest, bo mam -8/-9 :))
    Tak, że faktycznie, bez lupki na oczach to niewiele zrobię :)

  • 5. Data: 2015-10-18 08:41:09
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-16 23:16, sundayman wrote:
> [...]
    > Przesuwam - działa !
    >
    > Ja pierdzielę, rok czasu mi to nie działało.
    > Chyba pora do jakiegoś specjalisty się udać ?
    Hyhy, to podobnie jak ja, gdy dosyć długo dochodziłem dlaczego w Canonie
    EOS40D w trybie "manual" nie mogę zmieniać ustawienia przysłony.
    Skończyło się na czytaniu instrukcji obsługi. :-) Okazało się, że cała
    magia tkwi w trójpozycyjnym włączniku zasilania:
    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Canon_EOS_40
    D_back.jpg

  • 6. Data: 2015-10-18 09:57:37
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

> [...]
    > Skończyło się na czytaniu instrukcji obsługi. :-) Okazało się, że cała
    > magia tkwi w trójpozycyjnym włączniku zasilania:

    Prawo Murphy'ego: Gdy wszystko zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

    --
    Desoft

  • 7. Data: 2015-10-18 11:26:45
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Prawo Murphy'ego: Gdy wszystko zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

    Tylko co wtedy, jeśli instrukcja zawiedzie?
    Za czasów OE4, usiłowałem zapanować nad ustawieniami. Instrukcja jeszcze
    pogorszyła. Jakoś doszedłem metodą prób i błędów.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048