  • Data: 2020-01-11 12:04:12
    Temat: Re: Tabliczki opisowe na rozdzielnie
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2020 o 10:36, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Sprzedawane to jest w takich samych arkuszach jak letraset. Czarny też
    > jest, i działa tak samo.
    > W końcu latraset to też folia, więc dyskutujesz jedynie o nazwie.

    Letraset to były napisy umieszczone pod papierem i przenoszone wprost
    kontaktowo poprzez pocieranie poprzez papier czymś twardym. Jak przy
    "naszym" termotransferze ale na zimno. A tak swoją drogą jest też
    rozwiązanie dające możliwość przenoszenia na zimno wydruków z drukarki
    laserowej. Zamiast papieru kredowego trzeba użyć specjalny woskowy
    Tu przykład zastosowania. https://www.youtube.com/watch?v=6VF57Ni75mw
    Po przeniesieniu faktycznie trzeba by podgrzać żeby się wtopiło w lakier
    szafki.

    --
    pozdrawiam
    MD