  • 11. Data: 2012-08-12 08:27:27
    Temat: Re: Tak w temacie dojenia kierowców
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Daj spokój. Diagności zrobili sobie popijawę pod przykrywką szkolenia i
    > stwierdzili, że kryzys jest i warto by było zwiększyć szanse na wzięcie
    > w łapę. A pismaki podchwyciły temat.

    To wejdzie. Już tyle absurdów powprowadzali by doić kierowców, że ten
    też wprowadzą.
    Niech ktoś mnie przekona czemu mieli by tego nie zrobić. To same plusy.
    Zwiększy się ilość stanowisk diagnostycznych, oraz stanowisk pracy.
    Stawki za przegląd pójdą w górę, bo rozbudowa stanowisk plus nowe
    stanowiska pracy muszą się zwrócić. Co za tym idzie więcej kasy dla
    budżetu. No i atut tego wprowadzenia to likwidowanie "złomów" z ulic nie
    raz w roku a dwa razy albo i trzy.

    > Obecny system byłby całkowicie wystarczający, gdyby go uszczelnić.
    > Wystarczy parę "kontrolowanych" ...]

    Ależ oczywiście że ten system jest wystarczający i też nie chodzi o
    uszczelnianie systemu. Czy Ty myślisz że oni o tym nie wiedzą?

    Ten system jest bardzo dobry ponieważ dopuszcza "złomy" do ruchu, a te
    "złomy" spalają tysiące ton paliwa. Więc po co go uszczelniać jak
    przynosi zajebiste zyski.

    Prosty przykład. Mam kolesia który jeździ Passatem 1.8 nie zagazowanym,
    auto chyba z około 93 roku. Nie stać go na nowsze. Reanimuje mu je pan
    "Kazio z garażu" Jakoś się to auto kupy trzyma, ale jak załatwia
    przeglądy to się wszyscy domyślamy. Jeździ nim do do roboty i tak jak
    wszyscy tu i tam na weekendy. Czasami wpadnie mandacik za złe parkowanie
    lub przekroczenie prędkości. Gdy by go pogrążyli na badaniach
    technicznych, przesiadł by się do tramwaju. Tusk byłby z tego bardzo
    niezadowolony.

    Ogólnie społeczeństwo toleruje chory system w którym żyjemy i
    przerabiane w nim wały. Na normalność w tym kraju nie ma co liczyć.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2012-08-12 09:59:48
    Temat: Dojenie cz.2
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Do końca roku w rejonie Dolnego Śląska stanie 20 nowych fotoradarów.
    Budżet
    > państwa zarobi dzięki nim blisko trzy miliony złotych.
    > [...]
    > Kwota pozyskana przez GITD nie imponuje w porównaniu ze skutecznością
    > wrocławskiej Straży Miejskiej, która do końca lipca wystawiła mandaty
    na kwotę > 2 milionów 772 tysięcy złotych.

    i najlepsze

    > Wpływy do budżetu stanowią skutek uboczny nadzoru nad ruchem drogowym,
    > nie są w żadnym razie powodem jego istnienia - zapewnia Aleksandra
    Kobylska.

    Jeżeli zapewnia pani Aleksandra, to tak jest i trzeba jej wierzyć. Ona
    wie lepiej.

    http://1sl.pl/cc

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/635487,nowe-f
    otoradary-dolnoslascy-piraci-drogowi-zaplaca-az-trzy
    ,id,t.html

    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2012-08-12 10:50:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-12 08:27, Krzysztof 45 pisze:

    > Ogólnie społeczeństwo toleruje chory system w którym żyjemy i
    > przerabiane w nim wały. Na normalność w tym kraju nie ma co liczyć.

    To jest właśnie normalność. Ty dziecko jesteś? Myślisz, ze Polska jest
    jakaś unikatowa w skali świata? Wszędzie tam gdzie ludzie i tam, gdzie
    jest nadmierna biurokracja - ludzie szukają sposobów ułatwienia sobie
    życia.

    Najpierw urzędnicy wprowadzają kretynizmy w życie, a potem tacy jak Ty -
    jęczą, jacy to ludzie niefajni, bo się nie dostosowują do idiotycznych
    przepisów. Pojeździj po świecie, albo chociaż poczytaj o innych krajach
    i przestań narzekać na Polaków.

    --
    MN

  • 14. Data: 2012-08-12 13:05:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Obecny system byłby całkowicie wystarczający, gdyby go uszczelnić.
    > Wystarczy parę "kontrolowanych" kopert i nagłośnienie, że taki, a taki
    > diagnosta wziął w łapę tyle i tyle za dopuszczenie złoma - i, że teraz
    > zapłaci za to takim, a takim wyrokiem.

    Ale ... ja zasadniczo jestem za dopuszczaniem złomów :-) znaczy ... jak
    pojadę na przegląd i gościu mi powie, że jest "to to i to" to finansowo mogę
    nie wydolić z wszystkim a skoro jeździłem tak pół roku (bo przecież nie
    zepsuło się na przeglądzie, czyli statycznie musiałem jeździć połowę czasu
    między przeglądami) to z mniej istotnymi rzeczami wśród tych stwierdzonych
    mogę pojeździć te kilka miesięcy. Pomijam, że kryteria oceny mogą liche być
    np przy tych amorkach. Jest też z reguły różna waga usterek np pęknięta w
    rogu szyba żadnym niebezpieczeństwem nie skutkuje.

  • 15. Data: 2012-08-12 13:09:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

> [...]
    > jęczą, jacy to ludzie niefajni, bo się nie dostosowują do idiotycznych
    > przepisów. Pojeździj po świecie, albo chociaż poczytaj o innych krajach i

    Ale, że dlatego mamy to popierać ? Bo wątek był o "tym kraju" i porównania
    do innych nie było.

  • 16. Data: 2012-08-12 13:43:36
    Od: tryton <d...@o...pl>

    najlepiej co tydzień, jak widzę jakie rzęchy jeżdżą po ulicach Krakowa,
    niebieski dym smród, jak ktoś po znajomości robi badania to będzie nadal
    robił

  • 17. Data: 2012-08-12 15:05:30
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-12 10:50, Marcin N pisze:

> [...]
    > jęczą, jacy to ludzie niefajni, bo się nie dostosowują do idiotycznych
    > przepisów. Pojeździj po świecie, albo chociaż poczytaj o innych krajach

    Co to za bełkot i nie na temat.

    Popatrz na kraje starej unii. Czy władze tych krajów tak samo bezczelnie
    dymają w dupę swoich obywateli jak polska władza dyma swoich.
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2012-08-12 20:46:12
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    jak nie, taka szyba w razie czołowego zderzenia z prędkością 100km/h
    może się zbić!!!!!!

  • 19. Data: 2012-08-12 20:53:05
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-12 20:46, Bartas_M5 wrote:
    > jak nie, taka szyba w razie czołowego zderzenia z prędkością 100km/h
    > może się zbić!!!!!!

    Racja;)

    Jak ktoś ma szybę z przodu, to obowiązkowo dowodzik zabierać:P

    Shrek.

  • 20. Data: 2012-08-13 00:43:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-12 13:43, tryton pisze:

    > najlepiej co tydzień, jak widzę jakie rzęchy jeżdżą po ulicach Krakowa,
    > niebieski dym smród, jak ktoś po znajomości robi badania to będzie nadal
    > robił

    Zgoda, ale niech te badania będą za darmo.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis