    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Taka ciekawostka z powerbankiem i pojemnoscią
    Date: Thu, 3 Sep 2015 13:21:38 +0200

    dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...
    Hello J.F.,

    >Czyli 2.6Ah. 75% z tego to 1.95Ah - zadziwiająco duża pojemność
    >powerbanku.

    te 75% to moze byc troche pi*drzwi.
    A powerbank na jednym ogniwie bierze niecale 2.4Ah przy swoim
    ladowaniu - zakladajac ze liniowy regulator
    to ogniwo ma ~2300mAh ... chyba mozliwe.

    natomiast jak pisalem - przy ladowaniu telefonu wyszlo z powerbanku
    ~1350mAh @5V - albo telefon ma dobra przetwornice, albo troche klamie
    z tymi 75%.

    >Już pisałem - znane mi kontrolery 0.5A są liniowe. Być może w
    >mocniejszych wersjach zdecydowano się na step-down.

    No, to S4, on sie grzeje porzadnie, pol ampera mu nie wystarczy :-)

    >Taki LM2675 ma
    >ok. 90% sprawności w takich warunkach (pomimo pracy poniżej
    >zalecanych
    >parametrów).

    Oni nie musieli nic popularnego wstawiac ...

    J.