  • Data: 2018-05-27 10:58:01
    Temat: Re: Tani sprzęt do UPnP DLNA
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    > gdyby była taka potrzeba. Macie jakieś inne propozycje? Czy taki rPi
    > udźwignie transkodowanie w locie czy tylko streaming można brać pod uwagę?

    Nie wiem jak ten najnowszy czterordzeniowy, ale wcześniejszy rPi nie
    transkodował stabilnie i potrafił się zatykać. A o oglądaniu >1 filmów w
    ogóle nie było mowy. Streaming działał jako tako.

    Ale bawiłem się tym krótko i być może to była kwestia jakiś trików
    konfiguracyjnych, których nie udało mi się rozgryźć w tym czasie.

    L.