    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tanie Karty pamięci na Allegro
    Date: Tue, 30 Jun 2015 14:52:07 +0200

    W dniu 2015-06-29 o 00:42, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie:
    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele
    > więcej. Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś wałek?

    Nie słuchaj tych co piszą o wadliwych produktach, oszustach czy wadach
    produkcyjnych ...

    Ceny karet spadły drastycznie:

    SECURE DIGITAL MICRO 16GB GOODRAM bez adaptera - Dystrybucja od
    producenta to 19 zł brutto czyli już z pośrednikiem, więc spokojnie jak
    ktoś bierze bezpośrednio od producenta to takie ceny może mieć tyko że
    zarabia na takiej karcie po 1zł, więc ja takim sprzedawcą mało ufam
    chyba ze przewala tego na tony.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl