    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tanie Karty pamięci na Allegro
    Date: Tue, 30 Jun 2015 20:17:57 +0200

    "Smok Eustachy" 55907853$0$8377$6...@n...neostrada.pl

    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele więcej.
    Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś
    > wałek?

    Kupiłem parę lat temu mikroSD o pojemności 8 GB firmy Samsung
    w sklepie ,,marmurowym'' X-Kom. Karta padła po paru miesiącach
    używania w Samsungu Galaxy Ace. Nie mogłem tej karty reklamować,
    bo nie mogłem jej skasować a zapisanej nie chciałem powierzać
    w cudze ręce... :)

    Dwie karty mikroSD o pojemności 16 GB każda kupiłem bardzo dawno
    po około 30 pln za sztukę, więc IMO teraz w tej cenie mogłyby być
    karty o pojemności 32 GB.

    Oczywiście pojemność to tylko jeden z ważnych parametrów.
    Ważna jest i szybkość, i wytrzymałość na temperatury czy
    mechaniczna... Penflaszka DataTraveler Kingstona wytrzymała

    http://twojepc.pl/html/pendrive_1gb/kin-dt-3.jpg

    (pisałem o tym na tej grupie) dwugodzinne pranie w pralce
    automatycznej, w temperaturze chyba 40 stopni Celsjusza.
    Inna taka flaszka (o mniejszej pojemności) spadła mi
    z wysokości około jednego metra na terakotę -- rzecz
    jasna bez szwanku. [jeszcze inna tak wyglądająca zgubiła
    się -- i nie wraca do mnie]

    Ale mam flaszkę firmy EMTEC o pojemności 2 GB, która
    mechanicznie jest kiepska. Nie wiem, jak z elektroniką,
    bo jej raczej ;) nie używam z uwagi na słabą konstrukcję
    mechaniczną.

    Za 2 dychy plnów można było w Auchan kupić penflaszkę
    (ja kupiłem 8 GB za niespełna dychę) o pojemności 16 GB.

    http://www.techhypermart.com/images/products/CruzerS
    witch_1.jpg

    Zacząłem kupowanie flaszek USB od 256 MB -- kupiłem to bardzo drogo
    i nie z własnej woli. Później (już z własnej woli i za małe pieniądze)
    podwajałem pojemności: 512 MB, 1 GB, 2 GB,, ale brak mi ;) 4 GB, bo po
    2 GB mam od razu 8 GB.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Aby nie mnożyć postów, napiszę q pamięci, że Overmax pobił
    rekord wytrzymałości pracy na akumulatorze -- pracował nie
    dłużej niż kwadrans. :) Jest to jakiś problem i chemiczny, i elektroniczny.