    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tanie Karty pamięci na Allegro
    Date: Wed, 1 Jul 2015 10:48:30 +0200

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-06-30 o 15:55, J.F. pisze:

    >Co znaczy oszukanej? podróbka znanej marki czy po prostu padła?

    Napisano na niej 32GB, a naprawde miala 8.
    Udawala te 32GB, ale po wgraniu ponad 8GB prawda wychodzila na jaw.
    Zadna znana marka, ale zapakowana w blister.

    Swoja droga to i wczesniej mialem podobne numery - sprzedaje ktos
    pendrivy tanio, kupuje, sprawdzam, reklamuje, odsylam, zwraca
    naleznosc i za przesylke ... i nadal sprzedaje te pamieci.
    Ludzie kupuja i nie uzywaja ? Czy np wsadzaja w aparat, robia zdjecia,
    robia, a potem "karta niestety padla".

    Aktualni kandydaci
    http://allegro.pl/karta-pamieci-64gb-micro-sd-adapte
    r-class10-sdhc-i5392081901.html
    64GB za 25 zl ... mozliwe to ?

    co ciekawe - 425 pozytywow w miesiac (pewnie nie tylko na karty) i
    raptem 5 tego typu:
    Proszę uważać na karty pamięci ponieważ w moim przypadku ani jej
    prędkość się nie zgadzała ani jej pojemność(z 32GB było dostępnych
    tylko 7GB). Polecam sprawdzić po zakupie kartę programem H2testw.
    Pomimo tego kontakt i reklamacja przebiegały wzorowo

    Karta pamięci o rzekomej pojemności 32GB, tak naprawdę zapisuje może
    4-6 GB. Poza tym robi to strasznie wolno... Polecam trochę dopłacić i
    kupić w prawdziwym (fizycznym) sklepie.

    Karta była uszkodzona. Pliki znikały z pamięci samoistnie. Wystawiam
    neutrala (a nie negatywa) bo nie miałam czasu żeby to zgłosić.

    Niestety karta 64gb okazala sie totalną podróbką, która działała 1
    dzień. Brak możliwości wymiany na sprawną, pomimo tego że Pani ma
    wystawione 1000szt takich samych kart. Na szczescie nie ma problemu ze
    zwrotem pieniedzy

    Karta po tygodniu przestała działać. Nie polecam

    Starsze byly takie
    Nie działający towar, mało tego - brak odpowiedzi na jakie kolwiek
    pytania!!! Nawet numeru tel kontaktowego niema !!! Dno i wodorosty,
    żal mi takich sprzedawców co robią wały za kilka złotych...
    Komentarz unieważniony (27 wrz 2014, 18:06): Kupujący i Sprzedający
    zgodzili się na unieważnienie komentarza do tej transakcji.

    I jestem ciekaw - te pozytywy to dobre karty, czy ludzie nie
    sprawdzaja, moze nawet nie uzywaja, a potem beda narzekac ze szybko
    padly...
    W zasadzie to jestem sklonny sie zalozyc ze wszystkie one oszukane sa.
    ALe moze sie myle i tylko polowa ...

    http://allegro.pl/mc64a-najszybsza-64gb-karta-sd-mic
    ro-sdhc-adapter-i5148095495.html
    http://allegro.pl/mc128a-karta-pamieci-sd-micro-128g
    b-sdhc-adapter-i5271570715.html

    Tu negatywow odnosnie kart nie widze ... ale to ta sama "marka", ten
    sam blister

    J.