    From: BearBag <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanie czujniki cofania z allegro
    Date: Sun, 26 Jun 2011 21:56:44 +0200

    > Fabryczne to raczej 5 cm, a nie 20. Jaki sens mają w ogóle czujniki,
    > które pokazują te 35 cm? Przecież większą dokładność osiągniemy patrząc
    > do tyłu...

    Wydaje mi się że bajki piszesz o tych 5cm bo orientowałem sie troche w
    temacie i wszystko co pokazuje poniżej 30cm to podobno naciąganie na
    opakowaniu. Ktoś pisał że koszt zrobienia czujnika wskazującego poprawnie
    poniżej 20cm jest tak duży że nikomu sie to nie opłaca. Nawet te drogie na
    allegro pokazują od 30cm.
    Mysle że te 30cm w zupełnosci wystarcza, przecież nie parkuję się co do
    pięciu cm bo przeszkoda może być nieregularna (czujnik nie wykryje tego) i
    będziemy mieć po zderzaku.
    Kupie najtanszy na allegro, dużo do stracenia nie ma. Srednica czujek okolo
    2cm więc nawet jak bedzie się róznić o 1mm to da się to dopasować.

    Pozdrawia BearBag...