  • Data: 2014-11-27 10:48:55
    Temat: Re: Tanie kamery IP
    Od: "Hals" <H...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za jakieś 250-300 PLN nie uzyskasz takich możliwości konfiguracji ani
    > przetwornika o tej rozdzielczości.
    > Trzeba niestety lubić Linuxa i wiedzieć co i jak tam poustawiac.

    Da się zmieścić w max 300.- pln?
    Do tej pory używałem modułu IP w obudowie kamery analogowej - ale to było
    max 1.3 Mpx (cena)
    Wychodziło tanio, ale obsługa głównie przez IE (lub jego engine)
    Za to EDIMAX miał najlepszą ofertę kamer IP - jakieś 160.- pln za 1.3 Mpx,
    wifi, i słabą optyką. Ale dostęp przez androida, itp.
    Przybliż trochę ten temat Raspberry Pi.

    Pozdr. Hals.