    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tanie kamery IP
    Date: Thu, 27 Nov 2014 22:30:10 +0100

    > Za to EDIMAX miał najlepszą ofertę kamer IP - jakieś 160.- pln za 1.3 Mpx,
    > wifi, i słabą optyką. Ale dostęp przez androida, itp.

    mam te dwie najtańsze kamery edimaxa i pracują dobrze są stabilne, parę
    miesięcy bez resetu. obraz jest o wieeeele lepszy niż z dowolnej kamery
    cctv (bo PAL ją zabija), ale o wiele gorszy niż fotografia ze starej
    cyfrówki olympusa która miała 1.3 mpix. tryb nocny tej droższej kamery
    to totalna porażka, zasięg 45cm. dobre jest to że jak jest mało światła
    to się przełącza na w/b. Jednak następnym razem kupię więcej tych
    najtanszych i ewetnualnie lampy diodowe z czujnikiem ruchu - wyjdzie
    taniej i lepiej. Współpraca z telefonem jest dobra, ale tak do 800x600.
    najwyższy tryb pracy kamery jest dostępny tylko pod IE na windowsie.
    Oryginalny program na androida jest do dupy, bo często wywala komunikat
    że niema konfiguracji, dodaj kamerę.... trzeba go wyłączyć i włączyć
    żeby się pokapował że kamery ma pododawane.

    Jeśli wystrugacie jakiś rejestrator, jeszcze z dzwiękiem - chętnie
    poznam szczegóły. Ja mimo że znam się troszkę na linuksie - poległem.
    Linuks widział obraz z kamery tylko w trybie 320x240.

    jak coś trzeba sprawdzić - chętnie pomogę

    Pozdrawiam
    ToMasz