    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tanie kamery IP
    Date: Thu, 27 Nov 2014 22:40:28 +0100

    W dniu 27.11.2014 16:03, Dupek Żołędas pisze:
    > KOMPLETNIE nie rozumiem PO CO bawić się w rzeczy , które w samej swojej
    > istocie są CAŁKOWICIE nieopłacalne. Gotowy rejestrator o możliwościach
    > nieporównywalnych z taką partaniną kosztuje (sam rejestrator) ok. 300zł.
    > Ma podgląd i konfigurację via net, komórkę ,oprogramowanie na smartfona,
    > rejestruje na HDD lub SSD.Komplet z 8 kamerami ok. 1400 zł.

    mam rejestrator firmy aper i kamery z przetwornikami ccd, obiektywami za
    100zł sztuka i..... w tyłek sobie można taki obraz włożyć. OBraz z
    najtańszych edimaxów jest o wieeeeeelel lepszy od kamer cctv za tą samą
    kasę. Rejestrator jest zajebiście wygodny, bo stoi 30 metrów od kamer*,
    ale wydobyć coś z niego do już nielada sztuka. A przesłać komuś film.avi
    - to już wymaga ekstra zdolności i duuuużo czasu. No i nie jest to
    regułą że z przeglądarki zobaczysz obraz. Windows+dedykowana aplikacja,
    co dzisiaj jest mało wygodnym rozwiązaniem.
    ToMasz
    * przyznać się kto nadzoruje dom z rejestratorem w domu? Albo sklep z
    rejestratorem w sklepie?