  • Data: 2016-12-01 14:34:00
    Temat: Re: Taśmy LED - załamka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-12-01 o 13:29, J.F. pisze:

    >Coś tam mówi, ale na dobrą sprawę tego samego dowiesz się z
    >pobieranej
    >mocy.

    No nie, kazdy typ ma swoja wydajnosc, i niekoniecznie taka sama.
    I pare innych parametrow.
    No i podana moc, z czego mozna oszacowac wysilenie tej tasmy :-)

    > A następne informacja to cena - jak się przyglądałem to w każdej
    >kategorii (rozmiar i ile diod na taśmie) są przynajmniej dwa
    >przedziały
    >cen - ten najtańszy to nie ma co patrzeć, ten następny jest już OK.

    Ale cene podniesc najprosciej :-)

    Masz dwie tasmy no name, kupione po tyle samo, to jednej dajesz wyzsza
    cene i niech klient wybiera :-)
    A za pol roku mozesz mu powiedziec, ze trzeba bylo wybrac te lepsza
    :-)

    A w sprzedazy masz juz calkiem inne tasmy, albo i podobne, tylko
    producent zmienil dostawce LED :-)

    > Ale
    >i tak trzeba po prostu zobaczyć. I nie dać się sklepowi - to nie ma
    >oślepiać tylko oświetlać, więc nie patrzymy na taśmę, tylko na to, co
    >oświetla. A sklepy ustawiają taśmy tak, żeby oślepiały i człowiek
    >głupieje od tego.

    Owszem, ale tez czlowiek kiepsko ocenia parametry swietlne.
    Tylko bezposrednie porownanie idzie mu w miare dobrze.

    Ale przeciez nie sprawdzisz tak ktora tasma bedzie lepiej swiecic po 5
    latach :-)

    P.S. az nabralem ochoty do kupna kawalka tasmy i podlaczenia na
    miesiac :-)
    Hm, a moze by tak choinke udekorowac ? :-)

    J.