  • 1. Data: 2014-02-25 19:13:42
    Temat: Telefon komorkowy z fizyczna klawiatura i dobrym aparatem fotograficznym
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Chcialby kupic jakis telefon komorkowy z fizyczna klawiatura, bez dotykowego
    ekranu, z w miare dobrym aparatem fotograficznym.
    Przegladalem troche internet ale tam polecaja telefony ktore nie sa juz
    produkowane od kilku lat. (np Sony Ericsson ELM). Nie sadze aby przestano
    produkowac takie telefony.
    Po prostu nie wiem czego i u jakiego producenta szukac.
    Czy moze ktos z Was zaproponowac mi jakis model, ktory jest obecnie
    produkowany i ma przynajmniej takie parametry jak Sony Ericsson ELM?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2014-02-25 22:36:18
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 19:13:42 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
> [...]
    >
    > Czy moze ktos z Was zaproponowac mi jakis model, ktory jest obecnie
    >
    > produkowany i ma przynajmniej takie parametry jak Sony Ericsson ELM?

    Na tej grupie zaproponować mogę taki model:
    http://www.imagebam.com/image/1d1ae7310551761

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 3. Data: 2014-02-26 09:12:19
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał

    Na tej grupie zaproponować mogę taki model:
    http://www.imagebam.com/image/1d1ae7310551761

    Pomysl bardzo mi sie podoba ale z Twoich slow wynika ze zadalem pytanie nie
    na tej grupie.
    Czyzby byla jeszcze oddzielna grupa dotyczaca telefonii komorkowej?
    Jesli tak to podaj na nia namiary.

    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2014-02-26 18:43:30
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czyzby byla jeszcze oddzielna grupa dotyczaca telefonii komorkowej?
    > Jesli tak to podaj na nia namiary.

    pl.misc.telefonia.gsm

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-02-26 19:00:18
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał

    > pl.misc.telefonia.gsm

    Dzieki, nie wiedzialem o niej.
    --
    Tomasz

  • 6. Data: 2014-02-27 14:43:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości
> [...]
    >Przegladalem troche internet ale tam polecaja telefony ktore nie sa
    >juz produkowane od kilku lat. (np Sony Ericsson ELM). Nie sadze aby

    Przestali. Na "zwyklych telefonach" sie nie zarobi, wiec nie szukaj
    tam dobrego aparatu.

    Nokia i Samsung jeszcze robia klawiszowce, choc spodziewam ze lada
    moment przestana.

    Dobry aparat ... samsung galaxy zoom :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-03-01 06:56:30
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Przestali. Na "zwyklych telefonach" sie nie zarobi, wiec nie szukaj tam
    > dobrego aparatu.

    Sony Ericson, kiedy istnial robil aparaty fotograficzne z funkcjami
    telefonu.
    Byla to seria C, np C901, C905.
    Dziwna sprawa, chociaz firma od dawna nie istnieje w internecie mozna
    zamowic, nawet w duzych ilosciach nowe egzemplarze tych wyrobow
    na przyklad :
    http://allegro.pl/c905-nowy-sony-ericsson-c905-gw-fi
    rma-faktura-i3980015767.html
    Ciekaw jestem kto to produkuje, przeciez calych linii produkcyjnych chyba
    nie zamkneli, czy moze to sa zapasy ze starych magazynow w Honkongu?
    Ciekaw jestem czy sa to aparaty originalne Sony Ericson, czy moze jakies
    chinskie podrobki?
    Chcialem wlasnie zamowic taki aparat Sony Ericson C905, czy masz jakies
    zdanie na ten temat?

    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2014-03-01 10:40:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tomasz" <t...@g...com> writes:

    > Sony Ericson, kiedy istnial robil aparaty fotograficzne z funkcjami
    > telefonu.
    > Byla to seria C, np C901, C905.
    > Dziwna sprawa, chociaz firma od dawna nie istnieje

    Firma przecież cały czas istnieje, tylko straciła Ericssona z nazwy.

    > w internecie mozna
    > zamowic, nawet w duzych ilosciach nowe egzemplarze tych wyrobow
> [...]

    Nowe to raczej nie. Nieużywane zapewne.

    http://www.sonymobile.com/pl/support/phones/c905/

    > Ciekaw jestem kto to produkuje, przeciez calych linii produkcyjnych
    > chyba nie zamkneli, czy moze to sa zapasy ze starych magazynow w
    > Honkongu?

    Albo np. w firmach, które to kupiły od SE, i następnie nie sprzedały
    (wszystkich egzemplarzy). Mogą to także sprzedawać ludzie, którzy kupili
    takie telefony "za złotówkę".
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 9. Data: 2014-03-01 11:02:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Mar 2014 06:56:30 +0100, Tomasz napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał
    > Sony Ericson, kiedy istnial robil aparaty fotograficzne z funkcjami
    > telefonu. Byla to seria C, np C901, C905.

    To bylo kiedys.
    A te aparaty naprawde dobre byly ?

> [...]
    > Ciekaw jestem kto to produkuje, przeciez calych linii produkcyjnych chyba
    > nie zamkneli, czy moze to sa zapasy ze starych magazynow w Honkongu?

    Linie pewnie zamkneli, tzn przerobili i robia teraz obecne telefony.
    Zapasy ... kto wie.

    > Ciekaw jestem czy sa to aparaty originalne Sony Ericson, czy moze jakies
    > chinskie podrobki?

    Jeszcze moze byc stara elektronika w nowej obudowie.

    > Chcialem wlasnie zamowic taki aparat Sony Ericson C905, czy masz jakies
    > zdanie na ten temat?

    Formalnie to zawsze mozesz oddac. Tzn w 10 dni ..

    J.

  • 10. Data: 2014-03-01 12:19:31
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał

    > Albo np. w firmach, które to kupiły od SE, i następnie nie sprzedały
    > (wszystkich egzemplarzy). Mogą to także sprzedawać ludzie, którzy kupili
    > takie telefony "za złotówkę".

    W tym rzecz ze wielu proponujacych duze ilosci pisze w ogloszeniach:
    Lokalizacja: Hong Kong.
    Mysle ze moga to byc nowe podroby chinskie.
    --
    Tomasz