eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTelefon przewodowy - problem › Re: Telefon przewodowy - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Telefon przewodowy - problem
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <589599fe$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <o74bpj$btn$1@node1.news.atman.pl>
    <5895c1a2$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <o74qo1$rfm$1@node1.news.atman.pl>
    <5895f57a$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <5899ecb3$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <589a48fb$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <589a517f$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <589bc260$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <589c0c07$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>
    Date: Fri, 10 Feb 2017 16:05:04 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <589c0c07$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <589dd6a1$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31-179-61-132.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1486739105 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 31.179.61.132:52906
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2257
    X-Received-Body-CRC: 3302842331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239534
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09.02.2017 o 07:28, JA pisze:
    > U?ytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > news:589bc260$0$660$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Na razie nie pr?bowa?em z innym aparatem. Wydaje mi si?,
    >>> ?e wobec faktu, ?e czasem wyst?puje burczenie, a czsem nie,
    >>> jest ma?o prawdopodobne, ?e przyczyn? jest aparat. On nawet
    >>> nie jes ruszany z miejsca.
    >
    >> a mo?e by?.
    >> Z ty?u tego Funboxa masz tak? dziur? RESET. Wci?nij j? i przytrzymaj przez
    >> 7 sekund i w ten spos?b przywr?? Funboxa do ustawie? fabrycznych. Poczekaj
    >> 5 minut, az se pobierze konfiguracj?.
    > Ale moje ustawienia, jak has?o, zabezpieczenia Wi-Fi itp. b?d? musia?
    > wprowadzi? jeszcze raz.
    >
    No,

    >> 2.?ci?gnij aplikacj? do VOIPA na kom?rce i skonfiguruj j? pod sw?j numer.
    >> W tym celu zadzwo? na infolini? aby Ci przys?ali has?o.
    > A czemu ta aplikacja slu?y?
    >
    Temu ze dzwonisz z voipa z komórki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: