    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Telefon przewodowy - problem
    Date: Sun, 12 Feb 2017 15:03:54 +0100

    Jeśli kupisz jako konsument przez internet, to możesz podłączyć, wypróbować na własne
    ucho i jakby co zwrócić sprzedawcy, gdyby nadal przydźwięk był.
    Z aparatów stacjonarnych to naprawdę dobre są Panasonic.
    Inne też, ale to już większa loteria.
    Szukasz aparatu z funkcją identyfikacji numeru dzwoniącego, czyli 'Caller ID' (CID).
    Lekki przydźwięk może być cechą aparatu, przykładowo mam tak w jednym Verisie (ten
    przydźwięk był już w klasycznej stacjonarce od TPSA).
    Pogłos może zależeć od konstrukcji słuchawki i układu słuchawka-mikrofon, lub od
    dostawcy.
    Zmorą dziesiejszych technologi jest nie tyle brzęczenie czy pogłos, co absolutna
    cisza (nie wiesz, czy Twój rozmówca zamilkł, czy się rozłączył), która jest (powinna
    być) elektronicznie usuwana (specjalnie dodawany szum).

    -----