    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon z ekranem dotykowym
    Date: Mon, 11 May 2009 00:20:17 +0200

    skaruzg pisze:
    > Witam
    >
    > Na codzień używam 3-letniej Nokii 6230i (i Mio 560 do nawigacji) i przyszedł
    > czas na zmiany. Nie jestem na bieżąco z telefonami stąd prośba o doradzenie.
    > Szukam telefonu który koniecznie będzie miał:
    > - ekran dotykowy
    > - GPS i możliwość uruchomienia Automapy

    strzeliłem, ze to spełnia 50% dzisiejszych PDA, pomyliłem sie.
    http://infobot.pl/r/1dgh
    masz 28 kandydatów. napewno jakieś mio sprzedawane przez selgors miało
    GPSi Wifi, ale nie przypomne sobie jakie.

    > - czytnik PDF (j.w.)
    > - muzyka przez głośnik (jako zmiennik MP3 playera), jakość wystarczy znośna,
    > przez słuchawki powinna być lepsza

    > - wejście słuchawkowe na minijack,
    > - bateria wytrzymująca min. 2 dni
    > - ładowanie przez USB (wygodniej mi podpiąć do laptopa w biurze niż targać
    > ładowarkę)
    teraz tak... jak PDF= to jak najwiekszy ekran. jak trzymająca bateria -
    odwrotnie. Jeśli Ci zależy na GPS to eten/mio - jak nie - to reszta.
    Kolega wspominał o mulastym etenie x500+(416mhz) - nie prawda, mulasty
    to jest htc phropet(195MHz); etenowi ciaży ekran 640x480, za to mozesz
    go kupić za 500zł w idealnym stanie....
    pytanie czy chcesz mieć jakiś sprzęt z WM czy modny szprzęt z WM.
    Automapa pójdzie tak samo na jednym i drugim. LEpiej będzie wyglądała na
    ekranie który ma wiekszą rozdzielczość, ale takie ekran szybciej zużyje
    baterie...

    Ja bym sie na Twoim miejscu zastanowił czy "dotyk" bez klawiatury
    wystarczy.... Ja brak klawiatury najgorzej wspominam po przesiadce na WM...

    ToMasz