  • Data: 2016-08-10 13:10:50
    Temat: Re: Telewizja na kartę (TVN) - zakodowało mi kanały
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-08-10 12:26, pawell32 wrote:

    > opisy możesz mieć, ale karty były różne do TnK i hd.
    > te do TnK były małe jak karta sim i ostatnio paru znajomym
    > poznikały niektóre kanały, ale że za dwa miechy wyłączają je całkiem
    > to tematem już się nie zajmowałem.
    > przełączyłem na dvb-t.

    kartę do TNK mam wielkości karty kredytowej

    a tuner to dokładnie ten (od ponad roku):
    http://www.expert-tvsat.com/Cryptobox_CR_650_HD_IPTV
    -185.html

    Zastanawia mnie czy nie przeniesiono TVN i TVS na jakiś inny transponder
    (nie znalazłem żadnej informacji na ten temat) - reszta kanałów działa
    bez problemu, jak działała wcześniej.