  • Data: 2019-01-28 16:57:29
    Temat: Re: Telewizor jako monitor
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Są monitory ponad 40"
    Mam Philipsa - całkiem niezły, Iiyama - katastrofa, z 2 kupionych udało
    mi się jeden oddać, badziew straszny, mam LG i to jest najlepszy monitor
    jaki kiedykolwiek miałem, wliczając w to stado DELL-i jeszcze (Delle max
    30" w moim przypadku).

    Gorąco polecam LG 43UD79. Też nie lubię panoramy. Ten ma 16:9, więc ujdzie.
    Znam tylko jedną wadę tego monitora. Nie jest zakrzywiony, więc patrząc
    na środek i na brzegi, oko musi się dostosować. Da się przyzwyczaić, ale
    gdyby był taki ale zakrzywiony, to bym go kupił. Wada w zasadzie nie
    monitora, ale rozwiązania. Przed TV nie siedzi się tak blisko i tam to
    nie przeszkadza.

    Miłego.
    Irek.N.