  • Data: 2019-01-30 17:26:45
    Temat: Re: Telewizor jako monitor
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 stycznia 2019 08:35:26 UTC-6 użytkownik SW3 napisał:

    > Teraz robią to za nich nadawcy :( Prawie wszystkie kanały już są 16:9
    > więc trafienie na starszy film/serial nadawany w całości graniczy z cudem.

    Zrob test.
    obejrz pare filmow z jakiejs enki czy polsatu. I policz ile jest czarnych paskow.

    mnie to do pasji doprowadzalo bo filmy byly panoramiczne, tv jest anoramiczny a paski
    sa nadal

    I to sa paski nadawane. Znaczy sie material je zawiera, to nie problem z dopasowaniem
    proporcji na tv/dekoderze.

    Nadawcy w tym zakresie daja ciala niemozebnie.

    A przynajmniej z rok dwa temu tak bylo. Ale nie sadze aby sie zmienilo bo nawet
    leciwe materialy byly tak nadawane.