  • 1. Data: 2004-04-05 09:48:21
    Temat: Tepsiarskie neostardy, dsl ... skad?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Jak sprawdzic skad jest dany dsl/neostrada?
    Potrzebuje znac tylko miasto.

    Z sdi nie ma problemu.

    zyga
    --
    blur

  • 2. Data: 2004-04-05 10:39:19
    Temat: Re: Tepsiarskie neostardy, dsl ... skad?
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Zygmunt M. Zarzecki w <c4ra1s$jf7$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:
    > Jak sprawdzic skad jest dany dsl/neostrada?
    > Potrzebuje znac tylko miasto.

    czesc dsli jest opisana we whois

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?

  • 3. Data: 2004-04-05 11:56:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > czesc dsli jest opisana we whois

    tylko, ze przez revDNS znacznie szybciej, wygodniej i dokladniej

    > Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    > - Jaki adres?
    > - 192.168.4.1

    A taksiarz odpowiada:
    - Przeciez to moje podwórko!
    - Moje też.

    ;-)

    zyga
    --
    blur

  • 4. Data: 2004-04-05 18:20:57
    Od: "Piotr C." <p...@b...mabanana.com>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:c4rhn5$59i$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A taksiarz odpowiada:
    > - Przeciez to moje podwórko!
    > - Moje też.

    A ja słyszałem, że odpowiada 'no route to host' ;-)

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-04-06 09:04:03
    Od: "yoyek" <y...@u...irc.pl>

    a.com> wrote in message

    > tylko, ze przez revDNS znacznie szybciej, wygodniej i dokladniej

    Po pierwsze: co na przyklad revDNS gc84.internetdsl.tpnet.pl mowi o
    polozeniu?
    Po drugie: we whois do niektorych dsli (o ile tepsie sie chcialo uzupelnic)
    jest imie i nazwisko abonenta, miasto a nawet ulica na ktorej mieszka.

    A co do neostrad to te, ktore juz maja ip z 83. tez mozna sprawdzic w whois.
    Dostanie sie niestety lokalizacje routera brzegowego, ale zawsze jest to
    jakis namiar.

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 6. Data: 2004-04-06 10:02:28
    Od: Szymek Jędrzejczak <s...@o...pl>

    > Po drugie: we whois do niektorych dsli (o ile tepsie sie chcialo uzupelnic)
    > jest imie i nazwisko abonenta, miasto a nawet ulica na ktorej mieszka.

    heh...tak jest w moim przypadku, w whois jest moje nazwisko, miasto i
    nawet ulica (bez numeru mieszkania)

    apropo... jest to zgodne z ustawa o ochronie danych osobowych?

    Pozdrawiam,
    Szymek Jędrzejczak

  • 7. Data: 2004-04-06 10:32:17
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    a.com> wrote in message

> [...]
    > jest imie i nazwisko abonenta, miasto a nawet ulica na ktorej mieszka.

    widze, ze nie czytales calego watku

    wspomnialem o revDNS bo tak jest z sdi

    ...do niektorych dsli...
    przeciez to smieszne

    znajac tepse, z tymi niektorymi to moze byc tak samo jak ze zwrotem:
    "raczej prawda"

    zyag
    --
    blur

  • 8. Data: 2004-04-06 11:25:25
    Od: Maciej Lopacinski <M...@a...pl>

    Szymek Jędrzejczak wrote:

    > heh...tak jest w moim przypadku, w whois jest moje nazwisko, miasto i
    > nawet ulica (bez numeru mieszkania)
    >
    > apropo... jest to zgodne z ustawa o ochronie danych osobowych?

    Jeśli DLS'a masz jako przedsiębiorca, to te dane nie są danymi osobowymi
    tylko danymi firmy. Jeśli DSL'a masz jako osoba prywatna to jest to
    naruszenie danych osobowych.

  • 9. Data: 2004-04-06 11:54:39
    Od: Szymek Jędrzejczak <s...@o...pl>

    Użytkownik Maciej Lopacinski napisał:

    > Jeśli DLS'a masz jako przedsiębiorca, to te dane nie są danymi osobowymi
    > tylko danymi firmy. Jeśli DSL'a masz jako osoba prywatna to jest to
    > naruszenie danych osobowych.

    moj DSL jest zarejestrowany na soobe fizyczna... chyba bede
    interweniowal :)

    Pozdrawiam,
    Szymek Jędrzejczak

  • 10. Data: 2004-04-06 12:03:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Lopacinski <M...@a...pl> writes:

    > osobowymi tylko danymi firmy. Jeśli DSL'a masz jako osoba prywatna to
    > jest to naruszenie danych osobowych.

    Skad wiesz, ze nie podpisal zgody na publikacje tych danych?

    MJ