  • 21. Data: 2013-08-02 19:51:28
    Temat: Re: Terminowe prawko
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-02 01:32, k...@g...com pisze:
    > Każdy rok opóźnienia o jakim piszesz działa na moją korzyść. Postaw się w sytuacji
    dzisiejszego dwudziesto pięcio latka. Dostanie na 15. 40 jak wymiana. Potem znowu na
    15. 55 i badania. Dostanie na 5 i już więcej nie dostanie. Za młody żeby się postawić
    i jeździć bez PJ. za stary żeby dostał znowu na 5 lat. Pamiętasz kto tutaj darł ryja
    żeby starym zabierać PJ bo za wolno jeżdżą? Chętnie bym się z nich pośmiał bo Bóg
    wysłuchał ich próśb i jak zrobią się starzy to nie będą mieli PJ.

    nie do konca:

    "Według resortu transportu wymiana dokumentów [bez daty ważności PJ -
    przyp] nie będzie się wiązać z żadnymi dodatkowymi warunkami. Nie trzeba
    będzie ani zdawać dodatkowego egzaminu, ani przechodzić badań
    lekarskich. Kierowcy będą musieli tylko wykonać aktualne zdjęcie i
    zapłacić za dokument (obecnie 100 zł)."

    Wychodzi na to ze przynajmniej pierwsza wymiana bezterminowego prawka
    bedzie polegac tylko na zaplaceniu haraczu.

    --
    @foe_pl

  • 22. Data: 2013-08-02 21:44:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Aug 2013 19:39:33 +0200, the_foe napisał(a):

    > jazda bez wymaganego dokumentu to jedynie 50 zł od sztuki (nie wiecej
    > niz 250). Przez jakis czas Donald T. postulował o liwkidacje PJ, policja
    > miała sprawdzac uprawnienia w bazie CEPIK. Jak zwykle skonczylo sie na
    > pomysle.

    Wprowadzi sie zapis ze przeterminowane to brak uprawnien, bedzie kara
    5000 i sciagnie sie z emerytury :-)

    J.

  • 23. Data: 2013-08-02 21:53:38
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 12:33:24 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
    napisał:

    podatku odbierać kolejne mandaty.

    > Jeśli myślisz, że za jazdę bez PJ grozi tylko mandat, to się mylisz.
    >

    > --
    >
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    >
    > Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    >
    > P307 2.0HDi/90
    >
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

    Jak się mylę ton napisz co będzie mi groziło jak będę miał 75 lat i mnie złapią i
    stwierdzą że mam nieważne PJ. Zapewne wora będą chcieli kręcić.

  • 24. Data: 2013-08-02 21:59:55
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 21:44:46 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Wprowadzi sie zapis ze przeterminowane to brak uprawnien, bedzie kara
    >
    > 5000 i sciagnie sie z emerytury :-)
    >

    > J.

    Nie da rady. Za 15 lat ma nie być emerytur. :-)

  • 25. Data: 2013-08-02 23:01:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Aug 2013 12:59:55 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Nie da rady. Za 15 lat ma nie być emerytur. :-)

    No to przyjdzie komornik i zabierze samochod ;-)

    Moze tez zabrac mieszkanie, telewizor czy co tam cennego znajdzie :-)

    J.

  • 26. Data: 2013-08-02 23:09:58
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 23:01:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 2 Aug 2013 12:59:55 -0700 (PDT), k...@g...com

    > No to przyjdzie komornik i zabierze samochod ;-)
    >

    > Moze tez zabrac mieszkanie, telewizor czy co tam cennego znajdzie :-)
    >

    > J.

    Samochód wnuczka, mieszkanie tez. A co wnuczkowi nie wolno przepisać mieszkania? Jak
    ktoś ma 70 lat i więcej to musi kogoś zamordować żeby dało się go ukarać.

  • 27. Data: 2013-08-03 09:32:38
    Od: Rob <s...@g...com>

> [...]
    > Kierowcy będą musieli tylko wykonać aktualne zdjęcie i zapłacić za dokument

    Możesz podac źródło?
    Ja tak kiedyś słyszałem, ale słyszałem też wersję, że za każdym razem badania.

    Pozdraiwam
    RK

  • 28. Data: 2013-08-04 20:00:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-02 21:53, k...@g...com pisze:

    podatku odbierać kolejne mandaty.

    > Jak się mylę ton napisz co będzie mi groziło jak będę miał 75 lat i mnie złapią i
    stwierdzą że mam nieważne PJ. Zapewne wora będą chcieli kręcić.

    Jak cię złapią raz, to dostaniesz mandat za jazdę bez uprawnień. Zakażą
    kontynuowania jazdy. Jak nie będziesz miał po kogo zadzwonić, to sobie
    lawetę wezwiesz, albo oni wezwą.
    Ale jak cię złapią drugi raz i trafisz na takiego, który będzie chciał
    cię na siłę ukarać, to staniesz przed sądem. Bo to się nazywa recydywa
    wykroczeń. I pozwala ukarać karą wyższą, niż ta, która przysługuje za
    pojedyncze wykroczenie. I dostaniesz np. 3 miesięczny przymusowy pobyt w
    celi. :P

  • 29. Data: 2013-08-04 20:45:35
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jak cię złapią raz, to dostaniesz mandat za jazdę bez uprawnień. Zakażą
    > kontynuowania jazdy. Jak nie będziesz miał po kogo zadzwonić, to sobie
    > lawetę wezwiesz, albo oni wezwą.
    Nie strasz, nie strasz. Jazda bez dokumentu nie jest jazdą bez uprawnień!
    W chwili obecnej 50 zł i jedziesz dalej po sprawdzeniu uprawnień u
    dyżurnego.

> [...]
    > wykroczeń. I pozwala ukarać karą wyższą, niż ta, która przysługuje za
    > pojedyncze wykroczenie. I dostaniesz np. 3 miesięczny przymusowy pobyt w
    Podobna sytuacja do pierwszego przypadku. Przed sądem możesz się stawić, jak
    nie zechcesz przyjąć 50 zł mandatu.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 30. Data: 2013-08-04 22:56:59
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 sierpnia 2013 20:45:35 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:

> [...]
    >
    > dyżurnego.

    > Podobna sytuacja do pierwszego przypadku. Przed sądem możesz się stawić, jak

    A jakie konkretnie środki można zastosować w stosunku do kogoś po siedemdziesiątce. O
    skuteczne środki chodzi. A nie wydumane co mogą zrobić. Bo według mnie
    siedemdziesięcio latkowi nic nie można zrobić.