  • Data: 2018-08-03 01:18:03
    Temat: Re: Termostat: LM57 Texas Instrument
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.5738275406992878788@news.neostrada.pl

    > Jeśli urządzenie jest termostatem z fixed trip points to nie ma nic
    > prostszego i pewnego za razem niż zamiana na ds1821 z predefiniowanymi
    > ustawieniami.

    Widzę że to ma interface do komputera - ten mój układ
    nie ma żadnej inteligencji, nie ma procka: ustawiony
    jest próg na stałe, histereza 10C na stałe i pyka grzałką.

    Gdyby można było zastosować normalny przełącznik
    termiczny to sprawę załatwiłby jeden komponent, ale
    ma to być rozwiązanie "beziskrowe" (czyli nie przekaźnik
    ani jakiś bimetalowy zwieracz tylko silikonowy klucz).

    Wyszedł z tego niezły overkill (z armaty do komara).