  • Data: 2014-10-30 15:07:31
    Temat: Re: Termosublimacyjna - dziwne uszkodzenie
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację. Zadzwoniłem, aby sobie później nie wrzucać, że nie wykorzłem
    > wszystkich możliwości.
    > Nie udało mi się wydusić od rozmówcy więcej niż to, że mam dostarczyć do
    > serwisu celem weryfikacji uszkodzenia.

    Ludzie są ludźmi - czasem pomagają czasem mają to gdzieś. Pewnie za
    weryfikacje skasowali by Cię za usługę. Mam drukarki 2 firm: Epson i HP.
    W obu bardzo chętnie diagnozują telefonicznie, podpowiadają czynności
    techniczne (spoza instrukcji obsługi) zanim zajdzie potrzeba wysłania do
    nich sprzętu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek