  • 81. Data: 2011-01-10 10:49:00
    Temat: Re: Test porównawczy jezyków programowania
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 10.01.2011 11:29, Jacek Czerwinski wrote:

    > Ja jestem bardziej za pewnym elementem regulacji w branzy, jednak
    > praktyka pokazuje, ze systemy ulegaja wynaturzeniu. PJ można, kosztuje
    > to wiecej, ale ciagle dostac za lapowke, ISO 9000 obecnie jest systemem
    > wzajemnej korupcji klienta i firmy audytujacej.
    >
    > Nie dostrzegam wielkich rownic jakosciowych gdy aparat kontrolny jest
    > formalnie panstwowy lub komercyjny. Jesli niewielki % PJ jest za
    > lapowke, a 90% ISO jest lipne to MZ bardziej problem zlozonosci materii
    > niz formy prawnej organu kontrolnego.

    Czy PJ jest gwarancją, że ktoś będzie jeździł bezpiecznie i nie
    spowoduje wypadku?
    Cała ta dyskusja mi wygląda na pomysł kilku frustratów, bo jest za duża
    konkurencja na rynku i jak tu wyciąć konkurencje. Jak nie można w inny
    sposób, to wymyśli się certyfikaty.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 82. Data: 2011-01-10 11:16:10
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michoo"
    >Czyli wymaganie prawa jazdy jest be, bo ogranicza wolność, ale dowalenie
    >kary spłacanej przez kolejne 2 pokolenia za spowodowanie z powodu źle
    >ocenionej odległości wypadku w którym ktoś złamał rękę jest ok?

    Mieszasz w tym zdaniu dwie rzeczy. Ocenę spełniania pewnych określonych
    warunków (wolny rynek<->rynek regulowany) z oceną etyczną ("jest ok").

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 83. Data: 2011-01-10 11:42:27
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.01.2011 12:16, Mariusz Kruk pisze:

    > Mieszasz w tym zdaniu dwie rzeczy. Ocenę spełniania pewnych określonych
    > warunków (wolny rynek<->rynek regulowany) z oceną etyczną ("jest ok").

    Odnosiłem się tylko do etyki. (Warunki wolny-regulowany są różne
    zależnie od koncepcji i przyjętej filozofii.)

    Michoo

  • 84. Data: 2011-01-10 11:46:30
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michoo"
    >Odnosiłem się tylko do etyki. (Warunki wolny-regulowany są różne
    >zależnie od koncepcji i przyjętej filozofii.)

    Nie. Sugerowałeś, że ograniczanie wolności rynku automatycznie jest złe.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 85. Data: 2011-01-10 11:56:07
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.01.2011 12:46, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Michoo"
    >
    > Nie. Sugerowałeś, że ograniczanie wolności rynku automatycznie jest złe.

    Odnosiłem się do tego, że "jeżeli ograniczenie jest złe" -> to czy
    "restrykcyjne prawo jest dobre"

    Michoo

  • 86. Data: 2011-01-10 11:58:12
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michoo"
    >Odnosiłem się do tego, że "jeżeli ograniczenie jest złe" -> to czy
    >"restrykcyjne prawo jest dobre"

    Mocno zależy od przyjętych aksjomatów. I tyle.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 87. Data: 2011-01-10 11:59:37
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 01/10/2011 11:25 AM, Michoo wrote:

    > Czyli wymaganie prawa jazdy jest be, bo ogranicza wolność, ale dowalenie
    > kary spłacanej przez kolejne 2 pokolenia za spowodowanie z powodu źle
    > ocenionej odległości wypadku w którym ktoś złamał rękę jest ok?

    Też jest be, bo jest niewspółmierne.

    JD

  • 88. Data: 2011-01-10 12:13:22
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 10 Sty, 10:18, Maciej Sobczak <s...@g...com> wrote:

    > BTW - jeżeli ktoś myśli, że certyfikaty służą ograniczaniu swobody
    > działania na rynku i służą jedynie utrwalaniu interesów wąskiej grupy
    > (to typowy argument przeciwko certyfikatom), to polecam;

    Wszyscy trochę pomieszaliśmy wolny rynek z konkurencją - ja tez.
    Wzrostowi i rozwojowi sprzyja konkurencja, a wolny rynek jest tylko
    jednym z jej warunków zaistnienia. Innym warunkiem jest swobodny
    dostęp do informacji. Aby konkurencja lepiej funkcjonowała, warto
    ograniczać swobodę na rynku (bo certyfikaty jakby nie patrzyć
    to jednak są pewnym ograniczeniem) w zamian za dostęp do
    informacji o jakości pracownika / towaru.

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2011-01-10 13:07:18
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jan 10, 6:49 am, "Adam L." <n...@d...pl> wrote:

    > Jak widac euro-komunizmi dobrze miesza w umyslach.
    > Haslo na dzis: urzedas wydajacy licencje i uprawnienia Twoim guru!

    To się nazywa cywilizacja. Jak widać koncepcja może być trudna do
    zrozumienia dla umysłów o mentalności zbieracko-łowieckiej.

  • 90. Data: 2011-01-10 13:14:46
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 01/10/2011 02:07 PM, Andrzej Jarzabek wrote:

    > To się nazywa cywilizacja.

    Raczej element cywilizacji.

    JD