  • Data: 2015-04-21 12:03:56
    Temat: Re: Tłoczone a wypalane
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Kamil napisał:
    > Witam
    >
    > Mam stare combo DVD+VCR, w którym moduł DVD czyta tylko plyty "fabryczne", czyli
    > jak sądzę tłoczone. Nie czyta płyt "wypalanych" nagrywarką komputerową. Można
    > temu jakoś zaradzić? Wymienić laser? Firmware?

    A kończysz sesje, może nagrywasz w udf które w większości można odczytać
    tylko na sprzęcie nagrywającym?

    Kup DVD RW i pobaw się z prędkością zapisu, u mnie badziew stacjonarny
    nie czyta nagranych ze skrajnymi prędkościami.

    Są płyty audio, podobno lepiej współpracujące ze starszymi sprzętami.
    Jak umiejętności opisu problemu odpowiadają umiejętności nagrywania,
    problem może być po twojej stronie:)