  • 71. Data: 2011-10-04 12:18:47
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message
    news:j6epo9$6vk$1@cougar.axelspringer.pl...
    > Dlaczego? DoLoki w dyskusji pada: uważam rozwiązanie A za świetne, a
    > rozwiązanie B całkiem niezłe, zaś rozwiązania konkurencji: C i D za
    > nieodpowoadające moim potrzebom, albo za niewygodne/niedopracowane, to nic
    > się nie dzieje - i ci, którzy muszą mieć możliwość wymiany baterii ad hoc,
    > i ci, którzy częściej wymieniają urządzenie, a nie jego baterię są
    > usatysfakcjonowani, że mogą wyrazić to, co myślą o danej rzeczy. Problem
    > zaczyna się, gdy zaczynają obrażać rozmówców (jak należy się domyślać - z
    > braku argumentów czy ze złego wychowania).
    > :=)

    Jest tu jeszcze inny aspekt tej sprawy. Często wady iPhone są
    celowo nadmuchane (nie wnikam w to czemu). Tak jak z tą
    baterią która podobno jest niewymienna... Tymczasem ona
    jest jak najbardziej wymienna i tania. I jak się zużyje po 2 latach
    użytkowania to nie ma problemu aby te 2-3 śrubki odkręcić i ją
    wymienić. Tu się celowo problem robi z niczego a niezorientowany
    łyka co mu powiedzą i potem bezmyślnie powtarza głupoty.

  • 72. Data: 2011-10-04 16:54:21
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@B...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Plotki krążą od dawna po sieci, ludzie pokazują fotki obudów zrobione
    > gdzieś w chinskiej fabryce, listy towarów z magazynów sklepowych z nazwą
    > iPhone4S na nich i nawet ceną...
    > Ludziska się ekscytują i zastanawiam sie właśnie czy na tej grupie macie
    > też swoje typy...
    > Kto obstawia że ogłoszą we wtorek nowego iPhone5 z wiekszym 4-4.3 cala
    > ekranem ale znacznie cieńszą obudową (cieńszą od iPhone4 i Galaxy S II)
    > z zaokraglonymi plecami z metalu a kto, że tylko unowoczesnioną wersję
    > iPhone4 o nazwie iPhone4S z szybszym procesorem i pracujący w dwu

    Kogo obchodzi przyszły rok?

    Opiekuję się telefonami w niedużej firmie ok 40 numerów. Dyrektorzy
    zachcieli sobie iPhony.
    Jedynie Oni mają problem z telefonami :)) ale Informatyk je usuwa na
    bieżąco.
    W sumie jest niebo lepiej, niż się spodziewałem.

    Feromon

  • 73. Data: 2011-10-04 16:59:05
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 18:54:21 +0200, Feromon napisał(a):

> [...]
    > bieżąco.
    > W sumie jest niebo lepiej, niż się spodziewałem.

    Niech zgadnę - coś takiego jak polityka bezpieczeństwa albo w tych bardziej
    światowych - security policy, to w tej firmie jeszcze nie słyszeli, co?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 74. Data: 2011-10-04 17:14:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Co Ty nie powiesz?
    > Peceta bez Windows jak najbardziej bym kupił, bo jest przecież Linuks.
    > Do nawigacji masz również więcej niż jeden wybór - na iPhone są już
    > od dawna nawigacyjne programy od dużych firm dobrze usadowionych
    > na rynku: TomTom, Garmin. O co więc chodzi?
    o Polskę. O nawgacje w terenie, o to ze linuks ma 0.3% udział itd.
    chodzi o słowa. nie o to co robisz, tylko jak to uzasadniasz. Nie
    przejmuj sie, wielu ludzi tego nie ogarnia, a ja jestem przeczulony
    ToMasz

  • 75. Data: 2011-10-04 17:28:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > o Polskę. O nawgacje w terenie, o to ze linuks ma 0.3% udział itd.

    Co z tego że ma udział 0.3%? Jest alternatywą dla Windows.
    Sądzę zresztą że ma dużo większy udział w rynku.

    > chodzi o słowa. nie o to co robisz, tylko jak to uzasadniasz. Nie przejmuj
    > sie, wielu ludzi tego nie ogarnia, a ja jestem przeczulony

    No ale to nie mój problem że Ty masz jakieś przeczulice, tak?

    Jeszcze raz pytam: gdzie tu wina Apple że Garmin ma w dupie Polskę?
    To, że jesteśmy zdani na małych, dupianych programistów z firemek
    nieliczących się na świecie bo duże firmy mają nas w nosie to nie jest
    wina iPhone lub Apple - być może jest to rezultat polskiego piractwa
    (czemu w Polsce kupuje się gpsy Garmina? bo mapy są na czarnym rynku)
    być może czegoś jeszcze - nie wiem, ale nie ma to nic wspólnego
    z Apple bo Apple nie robi nawigacji nawet na swoim rodzimym rynku.

  • 76. Data: 2011-10-04 17:29:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message
    > Kogo obchodzi przyszły rok?

    Kogoś kto nie żyje z dnia na dzień?

> [...]
    > bieżąco.
    > W sumie jest niebo lepiej, niż się spodziewałem.

    A jakież to mogą problemy mieć dyrektorzy z iPhone?

  • 77. Data: 2011-10-04 19:24:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 07:13:56 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Problem w tym, że Ty się zachwycasz pustą możliwością.
    > Bez względu na faktyczną potrzebę.

    To ty sie zachwycasz ajfonem bez faktycznej potrzeby ... bo jeszcze pol
    roku temu doskonale sie obywales bez :-P

    > Bo oczywiście czas spędzony nad jeziorem bez radyjka jest czasem
    > straconym?

    Z radyjkiem byloby przyjemniej :-)

    > Zresztą- istotą problemu jest to, że w czasie posiadania
    > tego telefonu Ty nad jezioro nie pojedziesz i tunera FM nie będziesz
    > potrzebował akurat w telefonie... :-)

    Ale czemu mialbym nie pojechac ?

    > To co innego... Ja się wczoraj przyłapałem że na internet wskoczyłem
    > z iPhone 4 podczas przerwy na reklamy w czasie oglądania TV.
    > Bez odrywania tyłka od kanapy :-)

    Ja mam do komputera blisko i z kanapy :-)

    > Bo nie potrzebuję nawigacji.
    > A gdybym potrzebował i miał, to aplikacja na iPhone napewno
    > dałaby mi możliwość zassania potrzebnych plików w jakiś sposób.
    > Choćby przez wifi. Zwróć uwagę że najnowszy BT to właściwie wifi.

    A moze tylko przez operatora bylaby mozliwosc ? :-P

    > Ale to i tak niepotrzebne - bo istnieją inne rozwiązania bateryjnych
    > ładowarek usb. Tutaj znalazlem taka za 60zl:
    > http://www.amazon.com/Duracell-Instant-Charger-Lithi
    um-universal/dp/B002FU6KF2
    > http://www.amazon.com/Duracell-Powerhouse-Charger-Li
    thium-universal/dp/B002FU6KG6/ref=pd_bxgy_e_img_b
    > A jeśli na komercyjne rozwiązanie Cię "nie stać" to zawsze Ty,
    > J.F. jako elektronik, możesz sobie zbudować taką:
    > http://www.ladyada.net/make/mintyboost/ i nosić ją w plecaku.

    Chodzi mi po glowie taka na 4 paluszki ... i bez przetwornicy :-)

    Ale porownaj to z zapasowa bateria - mniejsze, lzejsze, tansze i nie wymaga
    roboty ;-)

    J.

  • 78. Data: 2011-10-04 20:40:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To ty sie zachwycasz ajfonem bez faktycznej potrzeby ...
    > bo jeszcze pol roku temu doskonale sie obywales bez :-P

    Potrzeby mi się zmieniły.

    > Z radyjkiem byloby przyjemniej :-)

    Dla innych, co chcą słuchać odgłosów natury może mniej...

    > Ale czemu mialbym nie pojechac ?

    To nie w tym rzecz czy miałbyś czy nie miałbyś, ani w tym
    czy mógłbyś - chodzi o to czy pojedziesz. Jak nie planujesz
    używać jakiejś funkcji to automatycznie jej istnienie jest
    nieistotne.

    > Ja mam do komputera blisko i z kanapy :-)

    Weź nie żartuj, bo to co innego.

    > A moze tylko przez operatora bylaby mozliwosc ? :-P

    A dlaczego? Zresztą nie ma co spekulować - nie używam
    nawigacji w telefonie, więc się nie wypowiadam...

    um-universal/dp/B002FU6KF2
    thium-universal/dp/B002FU6KG6/ref=pd_bxgy_e_img_b

    > Chodzi mi po glowie taka na 4 paluszki ... i bez przetwornicy :-)

    Ale bez przetwornicy mało z tych paluszków wyciągniesz...
    Właśnie przetwornica jest tam po to aby wyssać je do sucha.

    > Ale porownaj to z zapasowa bateria - mniejsze, lzejsze, tansze
    > i nie wymaga roboty ;-)

    Wolę paluszki które kupić można w byle kiosku niż bateria
    zapasowa w plecaku której zapomniałem przez noc naładować.

  • 79. Data: 2011-10-04 23:21:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dla mnie lepiej jest żeby miał takie, które dobrze działają, nawet jeśli
    > nie połączysz się w ten sposób z nikim bez iPhone

    Byś mógł sam ze sobą pogadać ?

    > niż żeby miał niby
    > taką funkcję odfajkowaną na liście features a potem okazało się
    > w praktyce, że ta funkcja nie działa: "sprawdziłem N8 w Play vs
    > C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekundę. To zawsze jest taka kupa?"

    I co tu nie działa ?

    > Wracamy tu do tego co wcześniej omawialiśmy: lepiej jest gdy ma
    > coś, co działa bardzo dobrze nawet w ograniczonym zakresie niż gdy
    > ma niby wszystko a połowa z tego nie działa tak jak należy...

    Twój telefon po prostu nie nadaje się do komunikacji.

  • 80. Data: 2011-10-04 23:25:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > To, że jesteśmy zdani na małych, dupianych programistów z firemek
    > nieliczących się na świecie bo duże firmy mają nas w nosie to nie jest
    > wina iPhone lub Apple - być może jest to rezultat polskiego piractwa

    To jest rezultat zamkniętości systemu sprzedaży oprogramowania dla twojego
    telefonu