  • 31. Data: 2013-05-02 21:31:08
    Temat: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 02 May 2013 13:15:08 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Płacenie swoim pracownikom, to dobry zwyczaj. Takie, dajmy na to,
    > przedsiębiorstwo od wodociągów i kanalizacji też ma swój BOK i swoich
    > BOKistów. Czy może ogłosić, że zgłoszenia o zapchanych rurach przyjmuje
    > pod numerem 700-RURSKA?

    Informacja PKP, informacja PKS ...

    J.

  • 32. Data: 2013-05-02 21:51:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > No niby definicja jest i to umocowana ustawowo.
    >
    > http://www.uke.gov.pl/nowelizacja-pt-w-zakresie-prem
    ium-rate-11383

    Przepraszam,. przegapiłem :-(

> [...]
    > 1) oferować usługę telekomunikacyjną z dodatkowym świadczeniem
    > realizowaną w cudzej sieci telekomunikacyjnej,
    > 2) oferować usługę telekomunikacyjną z dodatkowym świadczeniem
    > realizowaną we własnej sieci telekomunikacyjnej, w tym,
    > a) może sam realizować dodatkowe świadczenie, lub
    > b) może być ono zrealizowane przez inny podmiot niż dostawca usługi
    telekomunikacyjnej.

    > Dodatkowe świadczenie polega na ogół na udostępnianiu drogą elektroniczną
    > różnych informacji (treści) np. horoskop, akcja promocyjna, dostęp do bazy danych

    LOL. A nawet LOL do kwadratu.

  • 33. Data: 2013-05-02 21:51:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Ale dlaczego musi? Banki i inni tacy na ogół podają mumer 801 (płatny
    > stałą stawką jednorazową za połączenie) oraz 9-cyfrowy CZN rozliczny
    > według cennika operatora. Jak mam płaską taryfę, to dzwonię na CZN, bo
    > mnie to nic nie kosztuje. Oczywiście w zamyśle było odwrotnie -- to te
    > 801 i 800 miały być tańsze lub darmowe.

    I tu widać, że nie korzystasz Pan z najlepciejszej sieci komórkowej P4
    (znanej jako Play, Redbull Mobile czy, pośrednio, Virgin Mobile Polska). W
    tejże to sieci połączenia z numerami 80x (x<>0) są taryfikowane wg stawki
    50 gr netto za każdą rozpoczętą minutę.

  • 34. Data: 2013-05-02 22:41:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 02 May 2013 19:51:05 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):
    ium-rate-11383
    > Przepraszam,. przegapiłem :-(

    Kurde - dawniej jak definicji nie bylo, to mozna bylo twierdzic ze
    kazde polaczenie ktore kosztuje drozej niz "zwykle" sie lapie ...

    I slowa nie ma o cenie ?

    a teraz ... przyjecie reklamacji czy awarii to jest dodatkowe
    swiadczenie ? Bo jesli nie, to i zglaszac nie trzeba :-)

    J.

  • 35. Data: 2013-05-02 22:56:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I slowa nie ma o cenie ?

    Zgodnie z powyższą definicją, usługa np. zegarynki, świadczona na
    bezpłatnym numerze 800 JEST usługą o podwyższonej opłacie :-)

  • 36. Data: 2013-05-02 22:58:54
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2013-05-01 00:00, Przemysław Kowalik pisze:

    > I wszystko wskazuje, że chyba będzie to chodzić (nie licząc przenosin)
    > na numeracji 690 (dawniej NMT):
    >
    > BOK 690 610 610 (BTW z nju 5 PLN/połączenie ;-))
    > Sklep 690 300 400

    Startery pre-paid w kolorze pomarańczowym z numeracją ex-NMT to żadna
    nowość: można takowe upolować od dobrych kilku miesięcy.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 37. Data: 2013-05-02 23:06:36
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-05-02 21:31, Użytkownik J.F. napisał:

    > Informacja PKP, informacja PKS ...
    >
    > J.

    PKP w sensie PKP Intercity jest bardziej finezyjne bo ma nie 70x ale AUS
    19PKP (19757) za 1,29 PLN/min.

    Przewozy Regionalne (już nie PKP) w istocie mają 703 20 20 20 za tyleż
    samo :-).

    OK, ale co najważniejsze - nie porównujcie sytuacji, gdy jakaś firemka
    zapodaje klienteli numer kontaktowy na 70x czy na drogim 80x z sytuacją
    CZN rozliczanego wg nienormalnej stawki. I ta druga sytuacja jest
    możliwa IMHO tylko u telefoniarzy, a nie u banksterów, wozaków
    lądowych/powietrznych czy kanalarzy. Po prostu tylko telefoniarze mogą
    własnym klientom powiedzieć (tzn. napisać mikrofontem na końcu cennika),
    że za takie to a takie CZNy to się należy drożej, z gorszym taktowaniem
    i nie schodzi z abo ani z pakietów :-P.

    Przemek

  • 38. Data: 2013-05-02 23:23:14
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-05-02 21:51, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

> [...]
    > tejże to sieci połączenia z numerami 80x (x<>0) są taryfikowane wg stawki

    OT.

    Ona jest jeszcze lepciejsza, jeśli prawdą jest to, co przeczytałem
    kiedyś bodajże na forum Telepolis. Otóż z P4 można bynajmniej zadzwonić
    na 00800. U innych komórkowych, jeśli ten kierunek działa, to kosztuje
    tyle co połączenie krajowe pozasieciowe (w Pomarańczu jest określone
    jako jako cena na stacjonarne). W P4 jest to zrobione sprytniej.
    Są 3 strefy w połączeniach międzynarodowych
    Euro/1 - Europa, USA, Kanada, Grenlandia, zamorskie departamenty Francji
    2 - reszta świata
    3 - satelitarki.
    Numery 00800/+800 nie są numerami krajowymi, bo te się zaczynają jakby
    co od 0048/+48. Nie są też numerami ze strefy Euro/1 ani satelitarnymi
    zatem - BINGO - należą do reszty świata. Za to się zaś należy od
    sianownego państwa siano w kwocie 4 PLN/min (u Mobilnej Dziewicy 5,32,
    bo narzut od cnoty na stawki MN wynosi skromne i cnotliwe 33%) :-P.

    Przemek

  • 39. Data: 2013-05-02 23:34:50
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    ch-do-swiadczenia-uslugi-o-podwyzszonej-oplacie-4190

    > W ogóle karygodne jest podstępne wykorzystanie CZN do podwyższonej
    > taryfikacji. W tym rejestrze wszystko jest na "7", tak jak to plan
    > numeracji przewiduje.

    przerażajace te nju, obsługa klienta nju mobile:
    *620 obsługa automatyczna (koszt 40gr brutto za połączenie)
    *610/690 610 610 z nju (codziennie 8-20, koszt 5zł brutto za połączenie,
    opłata doliczana do faktury)

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 40. Data: 2013-05-02 23:37:22
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    ium-rate-11383

    > Przepraszam,. przegapiłem :-(

    Serio? Po znalezieniu tej definicji myślałem, że żartowałeś, bo skoro w
    definicji nie ma w ogóle mowy o opłatach, to trudno nazwać to definicją
    numeru o podwyższonej opłacie.

    > LOL. A nawet LOL do kwadratu.

    Jaki LOL - przecież to dużo więcej niż horoskop i baza danych.

    W wykazie u Pomarańcza mamy i 2 taroty i kamasutrę a nawet "aktualnie
    brak usługi" za jedyne 1,23 PLN:
    98 7171 1,23 zł konkursy aktualnie brak uslugi; SMS,usługa świadczona
    dla abonentów PTK Centertel

    :-P

    Przemek