  • 41. Data: 2013-05-02 23:39:09
    Temat: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-05-02 22:58, Użytkownik MarekM napisał:

    > Startery pre-paid w kolorze pomarańczowym z numeracją ex-NMT to żadna
    > nowość: można takowe upolować od dobrych kilku miesięcy.

    Czyli nju ma numerację "wymieszaną" z prawdziwymi Pomarańczami?

    Przemek

  • 42. Data: 2013-05-02 23:43:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ch-do-swiadczenia-uslugi-o-podwyzszonej-oplacie-4190

    > W ogóle karygodne jest podstępne wykorzystanie CZN do podwyższonej
    > taryfikacji. W tym rejestrze wszystko jest na "7", tak jak to plan
    > numeracji przewiduje.

    Plan Numeracji Krajowej NEVER nie mówił o taryfach za połączenie. Więc na
    "7" mogły by być nawet numery bezpłatne :-)

  • 43. Data: 2013-05-02 23:59:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 02 May 2013 21:43:21 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Plan Numeracji Krajowej NEVER nie mówił o taryfach za połączenie. Więc na
    > "7" mogły by być nawet numery bezpłatne :-)

    O ile pamietam to byl jakis niskoplatny - tzn taniej niz zagraniczne.

    J.

  • 44. Data: 2013-05-03 00:21:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 23:23, Przemysław Kowalik pisze:
    > Otóż z P4 można bynajmniej zadzwonić

    To można zadzwonić, czy nie można?

    > na 00800.

    Co to za numery?

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2013-05-03 00:40:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    > I tu widać, że nie korzystasz Pan z najlepciejszej sieci komórkowej P4
    > (znanej jako Play, Redbull Mobile czy, pośrednio, Virgin Mobile Polska).
    > W tejże to sieci połączenia z numerami 80x (x<>0) są taryfikowane wg
    > stawki 50 gr netto za każdą rozpoczętą minutę.

    Jakżeś Pan dokonał tego odkrycia? Drogą dedukcji? Gdybym korzystał z P4,
    to bym tym bardziej miał powody do stosowania opisanej strategii.
    Ja to dobrze wiem, że od kiedy słowo "telefon" przestało oznaczać tylko
    i wyłącznie poczciwy aparat na drucie, po taryfach można spodziewać się
    wszystkiego. Nie lubię zaprzątać sobie głowy duperelami, więc ze wszystkich
    kombinacji operatorów i regulatorów przy taryfach i numeracji zapamiętałem
    jedno -- dzwonić należy tylko na CZN, a pozostałe -- skrócone, 700, 800
    omijać z daleka. A w ogóle najbardziej lubię, gdy stawka z połączenie
    wynosi zero (w tym Red Bullu chyba tak mają, wieć nie wiem, czy się nie
    skuszę).

    --
    Jarek

  • 46. Data: 2013-05-03 00:47:55
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-05-03 00:21, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > To można zadzwonić, czy nie można?

    Byanjmniej tak :-).

    > Co to za numery?

    Jak nie wiesz, to jakie to ma dla Ciebie znaczenie ;-)?

    Ale proszę bardzo.

    <http://en.wikipedia.org/wiki/Toll-free_telephone_nu
    mber#Universal_International_Freephone_numbers>

    Darmowe (w .pl darmowe inaczej) międzynarodowe 800

    Np. http://www.microsoft.com/pl-pl/cpe/kontakt.aspx

    Aktywacja Produktów Microsoft

    00 800 12 11 654 - międzynarodowy numer bezpłatny*
    w godzinach 8-20 w dni robocze.
    Automatyczna aktywacja telefoniczna dostępna całą dobę.
    * Twój operator telefoniczny może pobrać opłatę za połączenie

    Infolinia Software Assurance

    0080049113620* lub 008004911362*

  • 47. Data: 2013-05-03 01:06:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Po prostu tylko telefoniarze mogą własnym klientom powiedzieć (tzn.
    > napisać mikrofontem na końcu cennika), że za takie to a takie CZNy
    > to się należy drożej, z gorszym taktowaniem i nie schodzi z abo ani
    > z pakietów :-P.

    No więc to jest już chyba ostatnia rzecz, której oczekuję od regulatora.
    Żeby zabronił takich praktyk. No i jeszcze żeby nakazał, aby była możliwość
    zablokowania wszystkich innych połączeń. Wybieram sobie płaską taryfę,
    wiem, że co miesiąc mnie to kosztuje tyle a tyle, robię stałe zlecenie
    z banku i wiem, że NIGDY nie będę musiał dzwonić na żadna pieprzoną
    infolinię operatora i przekonywania dobrym słowem, że nie jestem wielbłądem.

    Jarek

    PS
    Właśnie skończyłem długą batalię mailowo-infoliniową z Netią. Z dnia na
    dzień (a konkretnie w nocy) zablokowali mi port 25. A ponieważ ja sobie
    żadnych ograniczeń nie życzę, ponadto korzystam z promocji o nazwie NO
    LIMITS, więc kazałem im toto w te pędy odblokować. Najpierw coś marudzili,
    że niby BMT, ale wyszło jednak, że możliwości techniczne są, bo przecież
    przez pięć lat działało. Stanęło na tym, że inaczej tego zrobić nie
    potrafią, tylko przez przydzielenie mi stałego adresu IP, który z jakichś
    przyczyn tym szykanom nie podlega. Taki przydział ileśtam miesięcznie
    kosztuje, ale nawet nie wiem ile, bo pozycji tej nie sposób w cenniku
    znaleźć, ale ja przecież wcale tego nie chciałem, więc im płacić nie będę.

  • 48. Data: 2013-05-03 01:09:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > W wykazie u Pomarańcza mamy i 2 taroty i kamasutrę a nawet "aktualnie
    > brak usługi" za jedyne 1,23 PLN:

    To mi przypomina niektóre osdskulowe szafy grające. Można było wrzucić
    monetę, wybrać odpowiedni przycisk, i mieć pewność, że przez najbliższe
    trzy minuty nic nie będzie grało.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2013-05-03 01:10:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Informacja PKP, informacja PKS ...

    To się wciąż tak nazywa? Chyba nie ma już jednego PKP, a tym bardziej
    jednego PKS. Więc raczej jest to informacja o pociągach i o autobusach.
    W zasadzie biznes całkiem odrębny od wożenia pazażerów. I całkiem co
    innego niż kontakt z konkretnym przedsiębiorcą. Takim, co to na przykład
    wodę dostarcza, i jak trzeba, to może na ten temat przez telefon pogadać.

    --
    Jarek

  • 50. Data: 2013-05-03 01:18:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]

    To małe zmartwienie. Bardziej niepokoi to, że za CZN operator skasuje
    jak za zboże (wraz z unijną dopłatą rolniczą).

    > O ile pamietam to byl jakis niskoplatny - tzn taniej niz zagraniczne.

    Chyba nawet było tak, że 70x wychodził taniej niż 80x.

    --
    Jarek