eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTransfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :( › Re: Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(
  • From: Neas <n...@n...invalid>
    Subject: Re: Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :(
    (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(
    Date: Tue, 25 Jan 2005 18:01:47 +0100
    Newsgroups: pl.internet.polip

    kya pisze:

    > Poinformowałeś, ale nie poprawiłeś. I nie zauważyłeś, że inni już
    > mu wyjaśnili.

    Nie poprawiłem bo inni już mu wyjaśnili.

    > Ludzie tacy jak Ty, aroganccy kabotyni, naprawdę są problemem.

    Myślę, że problemem są raczej ludzie którym osobiste sympatie i
    antypatie nie pozwalają spojrzeć obiektywnie kto w dyskusji ma rację i
    kto zachowuje się arogancko. No i tacy, którzy nie potrafią
    powstrzymać się od mniej lub bardziej wyszukanych obelg. A także tacy,
    którzy zwykłą, żartobliwą ironię biorą za arogancję.

    > Nie tylko
    > polskiego Internetu.

    A co powiesz o osobach które próbują się za wszelką cenę czepiać
    nie mając racji, co Jakub zaprezentował tu już któryś raz? Dziwne, że
    nie budzi to Twojego oburzenia.

    --
    Neas