  • Data: 2019-12-30 10:40:00
    Temat: Re: Transfer plików
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Animatorka wrote:
    > Kupiłam z 5 kat temu mały dongielek adapter Bluetooth Radio -za
    > złotówkę,

    Co to za teleSraj bez mikrego zasiegu bezprzewodowego
    przesylu (po jevvsku: bluetooth)? Nie dosc tego MUŁ w
    predkosci!

    > Śmiga bardzo szybko -zarówno z telefonu jak i z komputera do
    > telefonu.
    Buuuhhhaaa..., 25 Mbit/s to smiganie! To sranie po
    scianie! Na dokladke za jedna "zelowke"; moze miec
    NIEwiecej 2.1 Mbit/s (piec lat temu!) CHLAM!

    (Ptyś) Wańkowski once wrote:
> [...]

    Sieci bezprzewodowe (po jevvsku: wireless fidelity) w 2003
    osiagaly 54 Mbit/s, obecnie *najwolniejsze* osiagaja min.
    433 Mbit/s. (Na ten czas; MU-MIMO osiaga 10 Gbit/s).

    Przemyj oczy, czytaj co inni pisza i o co im chodzi.

    --
    eutenhosilencionaminhabunda

    ANTI junta EUdSSR
    (he spits on NATO asshole)