  • 1. Data: 2019-12-29 18:29:11
    Temat: Transfer plików
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jak szybko przesłać plik z telefonu do komputera.
    BT - muszę kliknąć najpierw w komputerze odbierz plik, i trochę wolno...
    Mail - też trochę zachodu to wymaga, nie mam pliku natychmiast...
    Dysk Google - też pewnie trzeba przez www w kompie pobierać.

    A nie można tak jak w sieci domowej przerzucić od razu do odpowiedniego
    folderu po wi-fi?

    Szukałem aplikacji na telefon. Jak jest darmo to ograniczenie do kilku MB.

    Jak na razie to najwygodniej kablem.

    Robert

  • 2. Data: 2019-12-29 18:54:58
    Temat: Re: Transfer plików
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/12/2019 18:29, Robert Wańkowski wrote:
    > Dysk Google - też pewnie trzeba przez www w kompie pobierać.

    Nie, jest do tego aplikacja. Dziadowska, jak to od google, ale to co ma
    robić zazwyczaj robi.

  • 3. Data: 2019-12-29 19:01:05
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.12.2019 Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał/a:

    > A nie można tak jak w sieci domowej przerzucić od razu do odpowiedniego
    > folderu po wi-fi?

    Ależ oczywiście, że można. Wystarczy mieć stosowny manager plików
    z obsługą SMB (jako klient), np. X-plore.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2019-12-29 19:59:41
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-29 o 19:01, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ależ oczywiście, że można. Wystarczy mieć stosowny manager plików
    > z obsługą SMB (jako klient), np. X-plore.

    Wolno i nie wiadomo z jaką prędkoscią leci.
    Najszybciej jest spiąć komputer kablem z fonem.
    Przez WiFi też można ale trzeba np. serwer FTP postawić.
    Można nawet na urządzeniu z androidem.
    Dla niezaradnych sugeruje kupno pena z dwoma standardami
    wtyczki, tak coby posował do kompa jak i do fona.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-12-29 20:15:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-29 o 19:01, Dominik Ałaszewski pisze:
    > np. X-plore.
    To działa! Rewelacja.
    Dziękuję.

    Robert

  • 6. Data: 2019-12-29 20:27:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 18:29:11 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Jak szybko przesłać plik z telefonu do komputera.

    Jeden czy wiecej ?

    > BT - muszę kliknąć najpierw w komputerze odbierz plik, i trochę wolno...

    klikniesz szybciej niz sie zapytasz.
    Ale istotnie - wolno dla dlugich plikow.

    > Mail - też trochę zachodu to wymaga, nie mam pliku natychmiast...
    > Dysk Google - też pewnie trzeba przez www w kompie pobierać.

    -kabelek USB,
    -karta pamieci,
    -do sprawdzenia - pendrive i kabelek OTG.

    > A nie można tak jak w sieci domowej przerzucić od razu do odpowiedniego
    > folderu po wi-fi?
    > Szukałem aplikacji na telefon. Jak jest darmo to ograniczenie do kilku MB.

    serwerow FTP bylo troche.
    Serwer SaMBa tez - ale tu juz ograniczenia po obu stronach wychodza.
    Teraz widze, ze jakies pluginy do Total Commandera sa.
    i cos obecujacego - AndSMB (client).

    No i mozesz sobie serwer poczty na komputerze zainstalowac.
    Tylko ... zna ktos jakis pod windows ?

    > Jak na razie to najwygodniej kablem.

    Niestety - idealnie tez nie jest.
    Odkad telefony przestaly udawac dysk FAT32, to windowsowe narzedzia
    troche nie dorastaja ...

    J.

  • 7. Data: 2019-12-29 21:04:34
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 29.12.2019 o 19:59, RadoslawF pisze:
    > Dla niezaradnych sugeruje kupno pena z dwoma standardami wtyczki, tak
    > coby posował do kompa jak i do fona.

    Bez sensu, kup to:
    https://allegro.pl/oferta/adapter-otg-host-do-micro-
    usb-przejsciowka-kabel-8112895737
    - 1,78 PLN, a prócz pena możesz tam wtykać np. dongiel od zestawu 2,4
    GHz klaw. + mysz, wygodne, gdy coś w fonie chcesz dłubnąć nietypowego,
    polecam!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 8. Data: 2019-12-29 21:19:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > To działa! Rewelacja.

    Mam skopiowany plik źródłowy (jest ikona).
    Mam otwarty katalog docelowy.
    Nie mam KOPIUJ. :-(

    Robert

  • 9. Data: 2019-12-29 21:50:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Mam skopiowany plik źródłowy (jest ikona).
    > Mam otwarty katalog docelowy.
    > Nie mam KOPIUJ. :-(
    Ok, już wiem, KOPIUJ nie jest odpowiednikiem Ctrl+C, tylko
    dosłownie, zaznaczony plik kopiuje do docelowej lokalizacji.

    Robert

  • 10. Data: 2019-12-30 00:42:17

    Sun, 29 Dec 2019 18:01:05 +0000 (UTC), w <quapl1$1pm$1@news.vectranet.pl>,
    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ależ oczywiście, że można. Wystarczy mieć stosowny manager plików
    > z obsługą SMB (jako klient), np. X-plore.

    Jak to działa, trzeba coś klikać na fonie oprócz odpalenia apki?
    Ja mam postawiony serwer FTP na fonie, ale szukam czegoś wygodniejszego.