    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Transfery na neo
    Date: Sun, 23 Sep 2007 22:53:00 +0200

    > Jest sobie neo 7 mb + siec. Sieć oparta na routerze conexant. Ale za
    > jasną cholerę nie idzie uzyskać transferów wyższych niż 20 kilo/s.
    > Wszyscy są dopisani po NAT. Liczba userow którzy korzystają z łącza
    > wynosi max 3, a czasami jest tak, że jestem sam, i też szału nie ma.
    > Wie ktoś może czemu? Pozatym, przypadkiem zrobiłem nmapa na tym ip. O

    Nie wiem, jak to jest z Neo, ani też w ogóle nie wiem, jak to jest w
    dzisiejszych czasach, ale jakieś 7-8 lat temu pracowałem w kafejce
    podłączonej do łącza 2 Mbps, na którym też były minimalne transfery.
    Okazało się wówczas, że dostawca tak sobie wymyślił, że ograniczać
    będzie każde osobne połączenie TCP, zatem wykorzystać maksymalnie łącze
    można było tylko tworząc bardzo wiele połączeń.

    Ot, tak mi się przypomniało - warto chyba sprawdzić...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com